Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Kwam deze onbekende voor mij opname tegen hoe ik er aan kom weet ik niet met oa Tineke Met Ad en Kleine Marchel Bouman Stan haag Nieuw Freek Simon over het ovelijden Dirk Verwey exstra aangepaste uitzending hier na een RNI Nieuws uitzending Met Leo vd Goot Alles op 01-08-72 . Maar klopt niet als je terug luisterd . wie heeft wat meer info . https://pixeldrain.com/u/9Fd79scB

bewerkt door Jaap De Vries

Geplaatst
  • Populair bericht
2 uur geleden zei Jaap De Vries:

Kwam deze onbekende voor mij opname tegen hoe ik er aan kom weet ik niet met oa Tineke Met Ad en Kleine Marchel Bouman Stan haag Nieuw Freek Simon over het ovelijden Dirk Verwey exstra aangepaste uitzending hier na een RNI Nieuws uitzending Met Leo vd Goot Alles op 01-08-72 . Maar klopt niet als je terug luisterd . wie heeft wat meer info . https://pixeldrain.com/u/9Fd79scB

Jaap,

Bedankt voor deze opname. Ik had hiervan nog niets, dus erg welkom. Lengte is 1 uur 19 min 56 sec 

Ik heb deze beluisterd en kan deze als volgt ontleden:

Veronica 19720801 1152-1300 Tom Collins Stan Haag Tom Collins show Jukebox edits 28 min 

Zo rond 12.10 uur wordt het programma van Stan onderbroken door nieuwslezer Freek Simon met de mededeling, dat mede-oprichter van Veronica Dirk Verwey is overleden, gevolgd door enkele minuten Klassieke muziek, daarna hervatting van het programma van Stan Haag

na 28 min 5 sec RNI  19720801 1300-1302 Leo van der Goot Nieuwsuitzending

na 30 min 42 sec Veronica 19720801 1302-1310 Chiel Montagne Gouwe Ouwe campagne edit 2 min

na 32 min 57 sec  Veronica 19720726 1558-1658 Rob Out Rob Out show edits 32 min 

na 1 uur 4 min 23 sec tot einde Veronica 19720726 2045-2120 Chiel Montagne Will Luikinga show edits 16 min 

Van de laatste opname is de datum niet geheel zeker. Chiel noemt geen dag van uitzending in zijn programma. 

Hij noemde wel een hitnotering uit de Top 40, die van 23-7-1972.

Groet,

Gerard

Geplaatst

Dank Jaap. Normaal zeggen al die losse fragmenten die de laatste tijd zoveel worden aangeboden mij niet zo veel. Dat krijg je als je verwend bent en vele duizenden complete uren hebt verzameld.

Maar dit fragment over het overlijden van Dirk Verweij pik ik even mee.

Geplaatst
Op 4-11-2022 om 11:38 zei Vincent:

Dank voor al dit moois Jaap en ook Gerard voor de immer schitterende research.

Vincent, zie jij een mogelijkheid om bij het aanbieden van de files in Pixledrane de optie download all files in te stellen? Het is maar een kleine suggestie.

In ieder geval dank om alle fragmenten uit elkaar te halen.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.