Geplaatst 3 februari 20232 jr. Populair bericht Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. Ik zou jullie willen attenderen op wat je hoort va 36 minuten in deze opname RNI 23-08-1974 23:00-24:00 Brian McKenzie Rock 'n Roll (FM)
Geplaatst 3 februari 20232 jr. Populair bericht 2 uur geleden zei Ben: Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. Ik zou jullie willen attenderen op wat je hoort va 36 minuten in deze opname RNI 23-08-1974 23:00-24:00 Brian McKenzie Rock 'n Roll (FM) Ben, Hij is leuk na die 36 minuten. Ik zal niets verraden. Iedereen moet het zelf maar beluisteren. Het enige wat ik kwijt wil, dat het met Helmut te maken heeft. Gerard
Geplaatst 3 februari 20232 jr. Dan was ik op deze dag, en paar uurtjes ervoor op de Mebo geweest en heb op die dag ook foto's genomen. Ik was dan een paar dagen later nog een tweede keer an boord. Lang geleden precies weet ik het niet meer.
Geplaatst 3 februari 20232 jr. 29 minuten geleden zei Helmut: Dan was ik op deze dag, en paar uurtjes ervoor op de Mebo geweest en heb op die dag ook foto's genomen. Ik was dan een paar dagen later nog een tweede keer an boord. Lang geleden precies weet ik het niet meer. Inderdaad. Volgens mij jouw complete naam, adres en woonplaats door Brian voorgelezen vanwege het feit, dat je die dag aan boord was geweest. Gerard
Geplaatst 3 februari 20232 jr. Bij de tweede keer aan boord heb ik nog een meisje de groeten laten doen, op wie ik toen een beetje verliefd was maar is er verder niets meer van gekomen. Ik dacht dat dit bij Roger Kent was. Heb daarna dan Kent sigaretten gerookt haha in plaats van Caballero xD
Geplaatst 3 februari 20232 jr. Auteur Populair bericht 58 minuten geleden zei Helmut: Bij de tweede keer aan boord heb ik nog een meisje de groeten laten doen, op wie ik toen een beetje verliefd was Dat was denk ik Anja Leuk, al die herinneringen, Helmut! De aflevering van Roger Kent staat in m'n planning voor overmorgen. Overigens is degene, die dan de groeten en jouw naam zegt, vééél beter dan Brian in staat om dat op de juiste manier uit te spreken Wordt vervolgd.... Het zijn werkelijk prachtige opnamen in hele mooie kwaliteit!
Geplaatst 3 februari 20232 jr. Populair bericht 5 uur geleden zei Ben: Dat was denk ik Anja Leuk, al die herinneringen, Helmut! De aflevering van Roger Kent staat in m'n planning voor overmorgen. Overigens is degene, die dan de groeten en jouw naam zegt, vééél beter dan Brian in staat om dat op de juiste manier uit te spreken Wordt vervolgd.... Het zijn werkelijk prachtige opnamen in hele mooie kwaliteit! Alweer dank voor de opname Ben en Helmut. De dia's zullen ongetwwijfeld de moeite waard zijn, maar helaas kan ik ze niet zien omdat ik blind ben. Op mijn 18de was ik ook een beetje verlliefd op een Anja, maar zij is inmiddels 30 jaar gelukkig getrouwd :-)
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.