Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Ik ben van plan om in dit draadje af en toe 's wat te plaatsen van mijn radio programma LosGoud, dat ik presenteerde tussen de zomer van 2002 en begin 2011. Het format was Gouwe Ouwe uit de periode van de zeezenders, die op 31 Augustus 1974 moesten stoppen.

Om te beginnen gaan we precies 15 jaar terug in de tijd:

LosGoud 14-02-2008 18:00-19:00 BM - Februari 1970

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Even een dienstmededeling tussendoor. Ik ben de afgelopen periode bezig geweest om de losgoud website(s) hier en daar wat te updaten, met name ook om links naar niet meer bestaande rapidshare links te vervangen door MF links. Ook heb ik alles verplaatst naar mijn andere website www.meijering.info.

Als je nu https://www.losgoud.nl of https://donderdag.losgoud.nl intypt wordt je automatisch doorgestuurd naar de nieuwe locatie (jawel, ik heb me verdiept in .htaccess schripts ;) )

Mocht je het leuk vinden om daar 's rond te kijken en je komt een niet werkende link tegen, laat me dat dan svp weten.

Het zijn geen geavanceerde websites, 't is allemaal gemaakt in microsoft word 🤣.

O... je komt er ook een verhaal tegen over een politie-inval bij Juul... Ik verklap daar verder niks over hier, je moet het maar 's lezen. Maar één van onze andere forumleden had daar mogelijk wat mee te maken (maar dat vermoed ik alleen maar).

bewerkt door Ben

Geplaatst

leuk stukje om te lezen Ben.

Dit zal Juul wel bijblijven denk ik,zo'n inval van de RCD.

Geen zendmachtiging, dan hadden ze alles meegenomen als bijvangst.Terwijl ze ergens anders naar toe moesten.Gelukkig had juul die keurig behaald.

Ik denk dat je in die tijd zonder machtiging en de nodige kennis van vermogen en antenne aanpassingen en regels al snel in de peiling terecht kwam van de RCD. Maar goed dat is apparatuur bestemd voor de HF band.Tegenwoordig zit de hele 2 meter band,70 cm band, en ver daaromheen vol met goedkope  Bamiporto's uit China, die het voor de echte amateurs behoorlijk verpesten.De goede merken zoals Kenwood of Icom zijn duur, en zonder die chinese rommel was dat niet snel gebeurd.

Groet,Moby

bewerkt door Moby

Geplaatst
  • Populair bericht
17 uur geleden zei Ben:

Even een dienstmededeling tussendoor. Ik ben de afgelopen periode bezig geweest om de losgoud website(s) hier en daar wat te updaten, met name ook om links naar niet meer bestaande rapidshare links te vervangen door MF links. Ook heb ik alles verplaatst naar mijn andere website www.meijering.info.

Als je nu https://www.losgoud.nl of https://donderdag.losgoud.nl intypt wordt je automatisch doorgestuurd naar de nieuwe locatie (jawel, ik heb me verdiept in .htaccess schripts ;) )

Mocht je het leuk vinden om daar 's rond te kijken en je komt een niet werkende link tegen, laat me dat dan svp weten.

Het zijn geen geavanceerde websites, 't is allemaal gemaakt in microsoft word 🤣.

O... je komt er ook een verhaal tegen over een politie-inval bij Juul... Ik verklap daar verder niks over hier, je moet het maar 's lezen. Maar één van onze andere forumleden had daar mogelijk wat mee te maken (maar dat vermoed ik alleen maar).

En dat laatste klopt. Dat mede forum lid heeft dat later aan mij "bekend".  Maar we hebben er later hartelijk om gelachen.

Geplaatst

Weer bedankt - in het verleden al es geluisterd - leuke site, maar nu de herhaling zijn zeker leuk. Dank je wel Ben

Groetje,

Martin

Geplaatst

Ik denk dat LOS radio nu met heel andere dingen bezig is. 

Zouden ze het redden tegen mijn  "buurman"? 

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

LOS radio bestaat niet meer. Is opgegaan in Eemland 1. Toen de LOS nog bestond besloeg het doorgeven van Radio M programma’s een heel groot deel van de uitzenduren. Het is gewoon heel lastig om medewerkers te vinden/houden. Maar in het dorp blijft er altijd een vaste luistergroep voor de eigen lokale programma’s.

Geplaatst

Ik denk dat het voor Ben een onrustige nacht wordt. Nu, 21.45  is het 4 - 1.  Het hele dorp gaat helemaal los. Was al zo toen ik er woonde, tot tevredenheid dat wel. 

Geplaatst
  • Auteur

😉 Ik heb de nacht heel rustig doorgebracht in Ehzerwold. Uitje met overnachting 😃

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.