Spring naar bijdragen

VOO H3 Tipparade&top40 13081982


Moby

Aanbevolen berichten

  • Moby changed the title to VOO H3 Tipparade&top40 13081982
4 uur geleden zei Moby:

Beste Jaap.

je vergeet dat wij hier al jaren en jaren zitten.

Er zijn een heleboel nieuwe leden die graag iets willen luisteren uit vervlogen tijden.

Ik krijg daar veel bedankjes voor,ze zijn soms dolblij.

Vele links zijn al jaren dead.Niet alles, maar 90% wel.

En als je weet dat zo'n beetje alles al eens in het verleden voorbijgekomen is,dan is dat voor ons misschien teleurstellend om te constateren dat het stukje radio al in ons archief zit,maar de nieuwen zijn er weer blij mee!

Je moet de nieuwe leden ook iets gunnen🙂

En vaak zit er ook wat leuks bij.

Daar doen we het toch ook voor.

 

Ik wil toch even inhaken. Het lijkt er meer op, dat niet iedereen zo enthousiast alles bewaart zoals ikzelf.

Een ruime meerderheid van de mensen die op 'vind ik leuk' of 'bedankt' drukken is hier niet nieuw, maar staat al járen als lid geregistreerd.

Dat de put inmiddels flink is opgedroogd, is logisch. Zelfs de rubriek 'vers van de recorder' levert vaak eerder teleurstelling dan plezier op. Met grote regelmaat komen er opnames voorbij die ik én in betere kwaliteit én in een langere versie allang heb.

Misschien moet er een speciale herhaalpagina worden gelanceerd waar naar hartelust opnames voor nieuwelingen kunnen worden gedropt?

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-3-2023 om 00:05 zei Martin1968:

Ik wil toch even inhaken. Het lijkt er meer op, dat niet iedereen zo enthousiast alles bewaart zoals ikzelf.

Een ruime meerderheid van de mensen die op 'vind ik leuk' of 'bedankt' drukken is hier niet nieuw, maar staat al járen als lid geregistreerd.

Dat de put inmiddels flink is opgedroogd, is logisch. Zelfs de rubriek 'vers van de recorder' levert vaak eerder teleurstelling dan plezier op. Met grote regelmaat komen er opnames voorbij die ik én in betere kwaliteit én in een langere versie allang heb.

Misschien moet er een speciale herhaalpagina worden gelanceerd waar naar hartelust opnames voor nieuwelingen kunnen worden gedropt?

Martin ook ik zit hier al jaren en bij de buren ook maar als iemand zo,n moeite doet om iets aan te bieden maar niet even kijkt of het al eens of zelfs vaker is aangeboden is dat jammer van de ruimte en tijd. 

Ieder moet doen wat hij wil maar het is geen commentaar maar een opmerking. En ja af en toe komt er nog iets nieuws langs hier wat minder dan bij de buren maar dat houd het leuk elke dag weer even te kijken .

 

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mee eens, maar ik sla ze dan over. Zo simpel kan het zijn. Als je jaren actief bent dan komt er inderdaad steeds minder nieuw voorbij. Zo heb ik al eens eerder opgemerkt dat opnames uit bv de downloadclub van 20+ jaren geleden, nu opnieuw worden aangeboden en de file opeens x keer groter is (hogere bitrate, twee kanalen etc) maar de kwaliteit identiek is. Op zich logisch als het allemaal dezelfde bron heeft. Er zitten dus ook knutselaars onder ons. Ik probeer de verzameling actueel te houden. Er staat hier nu bijna 3Tb aan opnames op de servers. Voor mij is die 3Tb wel een soort grens dus iets erbij betekent ook iets eraf (veelal dubbele/slechtere opnames, of iets wat maar heel ver iets met de offshore radio heeft te maken). 

bewerkt door Eric
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6404
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JPB
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.