Spring naar bijdragen

Frits is een oude collega van mij VARA Hilv 3


rauhfaser

Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei ruudam:

Popdonder + was zelden op de Heuvellaan te vinden.

Redactie vergaderingen waren in Keizer Bodega, (bij Concertgebouw) in Amsterdam, en verder alleen in MP OKW

Als Popdonder-medewerker zul je weinig met Frits te maken hebben gehad, lijkt me. Wel met Koos denk ik. En was Rolf daar ook bij betrokken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei rauhfaser:

Als Popdonder-medewerker zul je weinig met Frits te maken hebben gehad, lijkt me. Wel met Koos denk ik. En was Rolf daar ook bij betrokken?

Ik kwam Frits tegen in het MP. Hij zat voor ons op de zender. 

Maar verder niets met hem te maken. We moesten altijd een beetje om hem lachen omdat hij een enorme hoeveelhejd platen uit zijn auto laadde, veel meer dan hij In dat uurtje kon draaien. Was echt sjouwen. 

Gelukkig kon je toen je auto vlak bij ECK 3 parkeren. 

Met Rolf hadden we niet zoveel te maken, was producer en hield zich vooral bezig met het ontdekken van nieuwe groepjes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-3-2023 om 15:49 zei ruudam:

Ik kwam Frits tegen in het MP. Hij zat voor ons op de zender. 

Maar verder niets met hem te maken. We moesten altijd een beetje om hem lachen omdat hij een enorme hoeveelhejd platen uit zijn auto laadde, veel meer dan hij In dat uurtje kon draaien. Was echt sjouwen. 

Gelukkig kon je toen je auto vlak bij ECK 3 parkeren. 

Met Rolf hadden we niet zoveel te maken, was producer en hield zich vooral bezig met het ontdekken van nieuwe groepjes. 

Ik snap hem daarin wel: met veel platen binnen handbereik kun je wel spontaan werken. En dat deed hij. Er was nog geen internet immers. 
Dat is een andere manier van werken dan in programma's als Popdonder, waar de muziek geen primaire rol speelde en je vooraf een playlist maakte. 
Zat Paul van Gelder toen ook in jullie team?

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muziek Paviljoen Omroep Kwartier. 

Tegenwoordjg Media Park. 

In MP zit nu media bedrijf EMG. 

4 uur geleden zei rauhfaser:

Ik snap hem daarin wel: met veel platen binnen handbereik kun je wel spontaan werken. En dat deed hij. Er was nog geen internet immers. 
Dat is een andere manier van werken dan in programma's als Popdonder, waar de muziek geen primaire rol speelde en je vooraf een playlist maakte. 
Zat Paul van Gelder toen ook in jullie team?

 

Edwin

Nee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei radio tpot:

En voor de buitenstaander, deze afkorting staat voor MarktPlaats OverKoopWaarde? 😃

 

Theo

 


Theo, ik snap dat dit een beetje generd op de vierkante millimeter is, daar bezondigen anderen zich ook wel eens aan op deze site (daar is ie ook wel een beetje voor), dus ik dacht, nu is het eens mijn beurt. 
Dat was het Muziekpaviljoen in het Omroepkwartier. 

De ECK was de eindcontrolekamer. Dan hadden we ook nog WPM's (werkruimte programmamakers) en JPR's (jingleproductieruimtes). Mijn herinneringen dateren van de late jaren 80. 

 

Edwin 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.