Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Hallo,

Aanstaande vrijdag 26 mei is het precies 45 jaar geleden dat Joost den Draaijer voor de laatste keer op Hilversum lll het NOS Maal presenteerde.

Ook toen in 1978 was de 26e mei een vrijdag.

Deze laatste uitzending zal vast al eerder aangeboden zijn op één of ander radio forum.

Hoe dan ook voor deze gelegenheid van 45 jaar terug in de tijd, voor de liefhebbers het laatste uur NOS Maal.

Dit is de WeTransfer downloadlink;

https://we.tl/t-USKNKcCq2e

Dat ik dit nu al plaats en meld heeft te maken met de Avondspits.

Want maandag 29 mei aanstaande is het dan ook precies 45 jaar geleden dat Frits Spits met het programma de Avondspits het stokje van Joost den Draaijer overnam.

Wellicht een moment om even bij stil te staan, daarom zal ik a.s. maandag 29 mei het grootste gedeelte vormgeving van de Avondspits aanbieden.

Die plaats ik dan hier op het forum in de rubriek “vormgeving”.

Ik meld het nu vast, want de WeTransfer downloads zijn max. 8 dagen beschikbaar, dus ben je geïnteresseerd wees erg tijdig bij.

Er is best veel vraag naar NOS jingles (en de bijbehorende programma’s) uit de jaren 70/80, maar die zijn veelal beperkt beschikbaar.

Heel veel Avondspits jingles, fillers en tunes, alles “schoon” en in High Quality in WAV.

Van de jingles ook acapella’s en de oh zo bekende items “Kruip in de huid van” (met juist&onjuist), “Poplimerick”, de Steunplaat en natuurlijk de stem van Hans Hogendoorn.

Voor de liefhebbers zou ik willen zeggen… Als je bij wil blijven, mag je de Avondspits niet missen!

Maandag 29 mei, 45 jaar na de start van het legendarische radio programma zijn alle jingles te downloaden.

Check het Radiotrefpunt, forum > rubriek vormgeving.

Gerrit Lettinck

Geplaatst

En dat allemaal dank zij de regionale NOS omroepen RONO en ROZ.

In het N Z en Oosten waren Joost en Frits niet (goed) te ontvangen. 

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.