O jee, ja, maandagavondplaatjes zijn dat. Ik heb dat met deze:
Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.
Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.
O jee, ja, maandagavondplaatjes zijn dat. Ik heb dat met deze:
Op 8-6-2023 om 21:28 zei RobKi:O jee, ja, maandagavondplaatjes zijn dat. Ik heb dat met deze:
Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken.
Volgens mij een speciale uitgave deze single, heb hem in de kast...
Ik heb dat vooral met 'Lucy, Lucy' van Amsterdam.
Op 13-6-2023 om 21:08 zei andre ph5c:Volgens mij een speciale uitgave deze single, heb hem in de kast...
Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken.
Klopt, "Halo of flies", een track van de LP "Killer", werd veel gedraaid door Lex Harding op Radio Veronica en werd daardoor gekozen in de Top 100 Allertijden van 1973. Mede door deze reden werd de single alleen in Nederland uitgebracht, haalde de Top 40, stond er 10 weken in en haalde plek 5 als hoogste.... en... het is een van de singles met de langste speelduur per kant, 8 minuut 21!!! je moest er wel een goede PU naald voor hebben
Henk Kruize
bewerkt door Henk-Anna Loog
Ik zie net dat op The Midnight Special een videoclip van Focus uit 1973 is gezet (Hocus Pocus). Wat een geweldige groep was dat toch.
Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.
hallo Ben,
dat heb ik met deze... als ik dit nummer hoor dank denk ik meteen aan Adje Bouman zijn Top 10... heerlijk nummer
Henk Kruize
bewerkt door Henk-Anna Loog