Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Gezocht afleveringen van Rock Ballads met Alfred Lagarde .

Featured Replies

Geplaatst

Beste Radio vrienden,

Wie kan mij helpen aan afleveringen van het programma Veronica's Rock Ballads met Alfred Lagarde ?

Zojuist zei Pd2pk:

Beste Radio vrienden,

Wie kan mij helpen aan afleveringen van het programma Veronica's Rock Ballads met Alfred Lagarde ?

Wat ik nog weet was dat Alfred de platen altijd "de Harde zachte " noemde , volgens mij praten we over 1989 of 1990 toen dit op Veronica uitgezonden werd.

Vroeg in de avond en naar ik weet op vrijdag en in de zomer , hopelijk zijn er mensen onder ons die iets in hun archief hebben .                                                                                                                                                                                                   Groet Peter ( Pd2pk)

Geplaatst

Ik heb er drie maar die zijn niet met Alfred. Twee met Wessel van Diepen en eentje met Erik de Zwart.

Geplaatst
  • Auteur

Hallo Dave , bedankt voor de reactie , het gaat om de afleveringen met Alfred , de manier van presenteren was erg geschikt voor het programma dat kon Lagarde als de beste .

Hopelijk komen er nog afleveringen met Alfred uit archieven van onze mensen hier .

Groet Peter.

Geplaatst
  • Populair bericht
15 uur geleden zei Pd2pk:

Beste Radio vrienden,

Hierbij een aflevering van Rock Ballads van 27 juli 1990 tijdens Strandpop in Zandvoort met Alfred Lagarde.

1990-07-27 - R3 - 1800-1900 - VOO - Strandpop (Zandvoort) - Rock Ballads - [Alfred Lagarde]

Geniet ervan.

Grt,

Peter

Geplaatst
  • Auteur

Super bedankt Peter , wat leuk om dit terug te horen , mochten er nog meer opnamen van Alfred in Rock Ballads zijn onder ons , ik denk dat heel veel mensen hier blij mee zijn 

Groeten Peter .

• 1 month later...
Geplaatst
Op 10-9-2023 om 08:07 zei Pd2pk:

Hallo Dave , bedankt voor de reactie , het gaat om de afleveringen met Alfred , de manier van presenteren was erg geschikt voor het programma dat kon Lagarde als de beste .

Hopelijk komen er nog afleveringen met Alfred uit archieven van onze mensen hier .

Groet Peter.

Hallo Peter, ik heb er waarschijnlijk 2, die zijn van zomer 1991! Alfred verving op vrijdag in juli Frits Spits altijd! 

• 1 year later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.