Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Hallo,

Heeft iemand toevallig de losse cuts van de jingles die Noordzee FM in 2004 heeft gebruikt? Ik heb ze langs horen komen toen ik mijn eerste stageperiode deed in dat jaar en zou deze jingles graag weer eens terug willen horen. Ik heb al compilaties gehoord op Soundcloud, maar voor eigen nostalgie en luisterplezier heb ik ze graag 'los'/schoon, om het zo te zeggen. 😅

Deze had ook een uuropener met een fragment van Robbie Williams' Let Me Entertain You

Ik heb al de reclamepingels uit die tijd, maar ik wil graag de jingles zelf terug luisteren. Ik weet sinds kort dat deze door Reelworld zijn gemaakt. 

Bij voorbaat alvast hartelijk dank. :D

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie het heeft ingezongen, alleen dat het door Reelworld is gemaakt. 

Geplaatst
  • Populair bericht
20 uur geleden zei Oever532:

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie het heeft ingezongen, alleen dat het door Reelworld is gemaakt. 

Het jinglepakket van Noordzee FM uit 2023 is geproduceerd door Music & Images en custom gecomponeerd door Reelworld Productions. De jingles zijn in Nashville (Amerika) met 3 Amerikaanse en 3 Nederlandse zangers/zangeressen ingezongen. Het pakket werd later als demo aangeboden voor Sunny 104.5 omdat Noordzee FM voor de Amerikaanse markt commercieel niet interessant was.

Hieronder een Mockup demo die ik jaren geleden gemaakt heb op basis van de Sunny 104.5 demo en de originele Noordzee FM jingles.

Noordzee FM Demo 2003

Geplaatst

Peter,

Ik meen dat Music & Images in Hilversum destijds in de Havenstraat zat. We kregen veel LP's van ze. Klopt dat?

Geplaatst
  • Auteur
6 uur geleden zei pvanklei:

Het jinglepakket van Noordzee FM uit 2023 is geproduceerd door Music & Images en custom gecomponeerd door Reelworld Productions. De jingles zijn in Nashville (Amerika) met 3 Amerikaanse en 3 Nederlandse zangers/zangeressen ingezongen. Het pakket werd later als demo aangeboden voor Sunny 104.5 omdat Noordzee FM voor de Amerikaanse markt commercieel niet interessant was.

Hieronder een Mockup demo die ik jaren geleden gemaakt heb op basis van de Sunny 104.5 demo en de originele Noordzee FM jingles.

Noordzee FM Demo 2003

Bedankt voor deze demo. :)

Geplaatst
  • Auteur

Oh? Klopt het dat zij ook meer jingles heeft ingezongen voor o.a. de TROS?

Geplaatst

dat klopt.

Haar stem lijkt een beetje op die van Jody Pijper, maar die laatste is dan weer beter😀

bewerkt door beck0011

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.