Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Bedankt voor de jingles van de top 2000 maar heeft iemand

soms de jingle noteringen zoals nr  2000 nr  1999 etc etc bvd groetjes Chaldy.

Geplaatst

Bedoel je als een lijst of als jingles zoals die bij de Top 40 zijn gebruikt? Ik geloof zelf niet dat er van zulke jingles zijn geweest; deze werden door de DJs zelf aangekondigd. 

Corrigeer me als ik het fout heb; ik heb om eerlijk te zijn niet elke editie beluisterd... 😅

Geplaatst
  • Auteur

Ja zoals je die de top 40 gebruikt beschrijft in jinglevorm dus niet die werden ingesproken door de dj bvd.....

• 2 weeks later...
Geplaatst

Wordt dat tegenwoordig niet door AI gedaan? Ik kan me niet voorstellen dat er iemand 2000 jingles gaat inspreken die misschien maar 1 keer worden gebruikt....

Geplaatst
11 minuten geleden zei Rink Hof:

Ik kan me niet voorstellen dat er iemand 2000 jingles gaat inspreken die misschien maar 1 keer worden gebruikt....

Het kan eeuwig gebruikt worden. 🙂

" het is bijzonder dat zo'n toplijst al zoveel jaar kan blijven bestaan. En het gaat nooit meer weg: zolang we naar de radio blijven luisteren, blijft de Top 2000 bestaan."

https://nos.nl/artikel/2501228-een-kwarteeuw-top-2000-bijna-cultureel-erfgoed

Geplaatst
1 uur geleden zei Robin Westhof:

Het kan eeuwig gebruikt worden. 🙂

" het is bijzonder dat zo'n toplijst al zoveel jaar kan blijven bestaan. En het gaat nooit meer weg: zolang we naar de radio blijven luisteren, blijft de Top 2000 bestaan."

https://nos.nl/artikel/2501228-een-kwarteeuw-top-2000-bijna-cultureel-erfgoed

Wel een wonderlijk fenomeen: een radioprogramma waar het gros van de luisteraars het grootste deel niet van hoort, omdat ze ook nog moeten slapen en zo.

bewerkt door Martin1968

Geplaatst

och er zijn natuurlijk ook nog altijd mensen die snachts moeten werken😀

wel jammer dat het niet een radio dingetje is gebleven, die tv registratie had voor mij niet gehoeven, maar gelukkig zit er een knop op de tv 

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.