Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

In de rubriek zeezenders is het een komen en gaan van diverse jaartallen. Met deze schitterende kerst/nieuwjaarskaart  van wijlen Jan Kat terug naar 2009, das maar liefst 14 jaar geleden. 14 jaar...de gehele uitzendperiode van Veronica als zeezender. In april 2024 is het maar liefst 64 jaar geleden dat Veronica voor het eerst klonk. Ook is 2024 het jaar van 60 jaar Caroline en 50 jaar na de 31e augustus 1974.  Ben benieuwd welke herdenkingen er op 31 augustus 2024 te verwachten zijn. Nostalgische boottrip naar de ankerlocatie van de Norderney-Mebo 2- Mi Amigo voor de kust van Scheveningen in de 70s? Een weekuitzending door de stichting Norderney en 192 Radio vanuit Lapershoek? Afwachten maar. Eerst maar even deze prachtige foto van de Aegir< een dapper Grunnings coasterje>  en een aantal Delmares....ze "flikten" het toch maar even. 

DelMare Kerstgroet 2009.jpg

Geplaatst

Ik zou het niet weten. Ben nu op een leeftijd dat ik denk, "het zal mijn tijd wel duren'

Ik geloof dat RockArt iets gaat doen.

Vaak zijn het altijd dezelfde die iets organiseren. Nu is de jongere generatie aan bod. En als je zo rond leest hier zijn er veel...............................

bewerkt door Juul

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei Juul:

Ik zou het niet weten. Ben nu op een leeftijd dat ik denk, "het zal mijn tijd wel duren'

Ik geloof dat RockArt iets gaat doen.

Vaak zijn het altijd dezelfde die iets organiseren. Nu is de jongere generatie aan bod. En als je zo rond leest hier zijn er veel...............................

We gaan het afwachten Juul.

27 minuten geleden zei thijs5326:

IMG_3055.jpeg

Heel fraai.

Geplaatst

En het feest begint morgen al …. 1 januari 1974 , 50 jaar geleden Radio Mi Amigo !!!!

Laat de openingsopnames maar weer tot ons komen😊😊😉😊😊😊

Geplaatst
11 uur geleden zei Revenge85:

En het feest begint morgen al …. 1 januari 1974 , 50 jaar geleden Radio Mi Amigo !!!!

Laat de openingsopnames maar weer tot ons komen😊😊😉😊😊😊

maandag dinsdag woensdag 19-20U op KL85.net met zeezenderprogramma's uit januari 74 maar ook in de zeezendernacht 7 januari in de nacht van zaterdag op zondag 0-7u

• Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.