Spring naar bijdragen

Magische toetsen


Jan-Fre

Aanbevolen berichten

Ik was net een uitzending van Magische toesten aan het afluisteren. In dit geval nonstop Henk Vos op de piano. Er is echter geen echte presentatie bij, dus wordt er ook geen tijd genoemd. Heeft iemand een idee op welk tijdstiop dit programma destijds werd uitgezonden? De mp3 heeft als datum 23 juli 1961 meegekregen.

 

Groet,

 

Jan-Fré

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Jan-Fre:

Ik was net een uitzending van Magische toesten aan het afluisteren. In dit geval nonstop Henk Vos op de piano. Er is echter geen echte presentatie bij, dus wordt er ook geen tijd genoemd. Heeft iemand een idee op welk tijdstiop dit programma destijds werd uitgezonden? De mp3 heeft als datum 23 juli 1961 meegekregen.

 

Groet,

 

Jan-Fré

Hoi Jan,Fré,

 

Ik meen ergens te hebben gelezen dat begin jaren '60 geregeld muzikanten opnames maakten in de kelder bij tony Vos die later op Veronica werden uitgezonden. Mogelijk was daar geen presentatie bij en zou dit het antwoord op jouw vraag kunnen zijn.

 

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Jan-Fre:

Ik was net een uitzending van Magische toesten aan het afluisteren. In dit geval nonstop Henk Vos op de piano. Er is echter geen echte presentatie bij, dus wordt er ook geen tijd genoemd. Heeft iemand een idee op welk tijdstiop dit programma destijds werd uitgezonden? De mp3 heeft als datum 23 juli 1961 meegekregen.

 

Groet,

 

Jan-Fré

 

Hallo Jan-Fre,

Zou je dat programma willen delen?

Ik zou het graag eens horen.

mvg, Jan

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel voor het plaatsen, Jan-Fre!  Dit is precies de muziek die ik nu nog steeds graag op de piano speel, ten tijde van de uitzending was ik 13 jaar... Ik heb hieronder wat aanvullingen

Jan

 

Intro

????? – Henk Vos

Quereme mucho – Henk Vos

Heinzelman badkostuum

Ramona – Henk Vos

Sportmagazijn Perry van der Kar

????? – Henk Vos

Suku Suku – Henk Vos

????? – Henk Vos

Aan de Amsterdamse grachten – Henk Vos

Ma- he's makin' eyes at me - Henk Vos

Outro

bewerkt door jan227
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6412
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Panthera leo
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.