Spring naar bijdragen

Radio Veronica 1962 05 13 1500 1600 Uit de Koers - Tony Vos Tineke & Joost den Draayer


Aanbevolen berichten

  • Moby changed the title to Radio Veronica 1962 05 13 15.00 1600 Uit de Koers - Tony Vos Tineke & Joost den Draayer
  • Moby changed the title to Radio Veronica 1962 05 13 1500 1600 Uit de Koers - Tony Vos Tineke & Joost den Draayer
25 minuten geleden zei Juul:

techn. Karel van der Woerd.
Hele oude rode zeer breekbare band!
Buitengewoon kneuterige moederdag-aflevering, waarin elke platentitel aansluit op het thema, met bossen Rote Rosen en zo meer, zat in een slapkartonnen leerspule-doosje en was opgenomen op van dat spijkerharde rode Agfa-tape. Met veel Dixyland, muziekkorpssen en uitgeschreven teksten, waarin de drie snedig commentaar doen. Heel veel oubollige commercials, oa: Het is weer tijd voor Northstate, meubelvoorlichting, Duyvis receptenboekje, Sisi, Sir Richard sigaretten, zeer lange orgelspot Vasalon ondergoed, andere versie van Nur Die dan we kennen (met de stem van Cees van Zijtveld), Silvodem poeder tegen jeugdpuistjes, geur-douche voor het hele lichaam, Pepsi Cola, met riedeltje van Toby Rix.

 

 

 

screen 81.jpg

 

Kneuterig? Vinden we nu mischien. 1962, het zou nog 2 jaar duren voordat ik de zeezenders ontdekte.  Maar voor die tijd redelijk baanbrekend en prachtig alternatief op Hilversum. Het doet enigszins denken aan de NL talige service van Lux 208 die zelfs in Groningen redelijk doorkwam in de vroege ochtend en dat int bijzonder in de donkere maanden van het jaar. North State, het merk van wijlen mijn vader, voor een "Nord Steet liep hij de benen uit zijn re...",  enfin vult u zelf maar aan.

 

Paul de Haan.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, omeikke said:

?…sorry kan geen Engels.

 

 

vertel me wat er mis is met het klikken op de knop Vind ik leuk of Bedankt in plaats van de ruimte in te nemen van een antwoord van twee woorden.

Mvg,

John C

bewerkt door JOCOOLE
typo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik antwoord op mijn manier,vanwege de bijzondere opname die ik vind en zoek.

Maar het is wel zo, dat het allemaal kan en mogelijk is wat er wordt aangeboden.

Daar kan je zeker voor bedanken en dat doe ik ook,bedank voor dit allemaal.

 

frank.

 

 

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6423
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    rynnus
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.