Jump to content
Wat fijn dat je Radiotrefpunt bezoekt! Dank daarvoor. Het onderhoud en beheer van de community kost geld. Help ons hiermee. Steun Radiotrepfunt en doneer. Alvast bedankt. ×

Recommended Posts

Posted

Hallo het begin stukje lijkt heeeeeeel veel op de jingle van keizerstad toen ze nog tot 12 uur in de avond de sluitings

jingle bedoel ik dan wie o wie heeft deze voor me bvd Chaldy.

Posted

Leuk weer even een remix te horen mis alleen de frequentie die kwam er volgens mij achteraan 103.1...maar dan zal ik eerst het oude pakket weer eens moeten af draaien.

Posted
3 uur geleden zei CAM:

Leuk weer even een remix te horen mis alleen de frequentie die kwam er volgens mij achteraan 103.1...maar dan zal ik eerst het oude pakket weer eens moeten af draaien.

Klopt. Er zijn twee versies van de originele jingle ingezongen. Eén daarvan is inderdaad met de frequentie. 

Posted (edited)

Ger, 

Columbia zat toch in Berkel en Rodenrijs?

Heb jij misschien nog meer?

Veel geluisterd als ik in Schiebroek ( Aronskelkstraat, en later Meijersplein ) op familie visite was vanuit het Groningese...

Edited by Andree
Posted
23 uur geleden zei GKoedam:

Klopt. Er zijn twee versies van de originele jingle ingezongen. Eén daarvan is inderdaad met de frequentie. 

Ik heb 'm ook nog een keer gemaakt met de frequentie aan het eind.

cloak_login_or_register

• reaction_title_1 3
  • reaction_title_2 1
Posted

Niet vervelend bedoeld, maar ik vind de jingle een beetje depri klinken. Met treurmuziek met loftrompet en al ... en zangers die klinken alsof ze net een begrafenis achter de rug hebben :( 

Posted
1 uur geleden zei Justin:

Niet vervelend bedoeld, maar ik vind de jingle een beetje depri klinken. Met treurmuziek met loftrompet en al ... en zangers die klinken alsof ze net een begrafenis achter de rug hebben :( 

Zo had ik het nog niet bekeken, maar je hebt eigenlijk wel een beetje gelijk. Nou is het ook zang uit de jaren 80, dus het is wel een beetje gedateerd😉.

• reaction_title_2 1
Posted
1 uur geleden zei Justin:

maar ik vind de jingle een beetje depri klinken. Met treurmuziek met loftrompet en al

Een ideale jingle (die met de frequentie) voor een niet 24 uurs radiostation in de jaren 80, om bijvoorbeeld om 2.00 uur in de nacht, de uitzendingen mee af te sluiten.

Posted

Hallo maar zijn wel jingles van pak en beet 44jaar geleden in die tijd was het wel een top pakket.

Jammer dat er niks meer van bewaard is gebleven bij top format heb alleen nog de cassette bandjes uit die tijd.

Posted

En dan had je ook nog Radio Columbia in Alblasserdam met de jingles van... Jawel!

1 minuut geleden zei Vonken:

En dan had je ook nog Radio Columbia in Alblasserdam met de jingles van... Jawel!

Excuses! Het zat anders in elkaar lees ik nu:  cloak_login_or_register

• reaction_title_2 1
Posted
9 minuten geleden zei Vonken:

Aircheck Radio Columbia Alblasserdam vind je hier: cloak_login_or_register

Ja dit is een programma uit 1988 het orginele haspel heb ik hier nog liggen in de studio.

3 uur geleden zei pvanklei:

Hoe kom je daar bij?

Dat heb ik van top format zelf vernomen....

We begonnen in Alblasserdam met het jingle pakket van Top Format en later is er een pakket van Pors bij gekomen en van de budman.

Posted
1 uur geleden zei pvanklei:

Dan heb je vast niet de juiste persoon gesproken.

Ik heb jaren geleden bij top format gevraagd of dat pakket nog in hun archief zat bleek dat er niks meer van was terug te vinden.