Jump to content
Wat fijn dat je Radiotrefpunt bezoekt! Dank daarvoor. Het onderhoud en beheer van de community kost geld. Help ons hiermee. Steun Radiotrepfunt en doneer. Alvast bedankt. ×

Recommended Posts

Posted
11 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

RADIO LONDON'S FIRST PROGRAMME SCHEDULE.

Al weer bijna 60 jaar geleden!

Benieuwd hoeveel leden van het Radiotrefpunt ( een handjevol?) die dag, vlak voor de kerstperiode in 1964, hebben geluisterd naar deze 5 dj's op Big L?

• reaction_title_1 3
  • reaction_title_2 1
Posted (edited)

Volgens mij ik dus. Was 17 jaar en was een fanatiek luisteraar.  Niet alles gehoord, meeste wel.

En Pete Brady was mijn held toen.

Edited by Juul
  • reaction_title_1 4
Posted
11 uur geleden zei Robin Westhof:

Al weer bijna 60 jaar geleden!

Benieuwd hoeveel leden van het Radiotrefpunt ( een handjevol?) die dag, vlak voor de kerstperiode in 1964, hebben geluisterd naar deze 5 dj's op Big L?

Ben van 1953 en luisterde incidenteel naar de Engelse zeezenders. Eigenlijk luisterde ik altijd naar Veronica. Na 31-8-1974 luisterde ik wel regelmatig naar Radio Caroline. Of ik naar één of meer van deze dj's in 1964 heb geluisterd kan ik me niet meer herinneren.

• reaction_title_1 3
  • reaction_title_2 1