Posted May 31May 31 Popular Post Uit het archief van een befaamd ex-DJ van Radio Monique: 2 cassettes met opnames van Radio Veronica uit 1971.Een programma van Dick Klees - Goedemorgen van 02-01-1971. Met daarin o.a. interviews met Boy Edgar en Nina Simone (cultuur!) door Arend Langenberg. Misschien aardig om te vermelden is dat Arend's vader Willem destijds goed bevriend was met Nina Simone (zij noemde hem 'Big Willy') en volgens de overlevering heeft Nina Simone hem zelfs ten huwelijk gevraagd, een aanzoek dat hij heeft afgeslagen.En een programma dat Arend live vanaf de Norderney presenteerde, ook ergens uit 1971. Ondanks de slechte opname is duidelijk de HF inslag te horen als de microfoon open word gezet.pixeldrainRadio Veronica 1971This file has been shared with you on pixeldrain
May 31May 31 17 minuten geleden zei robkorver:Uit het archief van een befaamd ex-DJ van Radio Monique: 2 cassettes met opnames van Radio Veronica uit 1971.Een programma van Dick Klees - Goedemorgen van 02-01-1971. Met daarin o.a. interviews met Boy Edgar en Nina Simone (cultuur!) door Arend Langenberg. Misschien aardig om te vermelden is dat Arend's vader Willem destijds goed bevriend was met Nina Simone (zij noemde hem 'Big Willy') en volgens de overlevering heeft Nina Simone hem zelfs ten huwelijk gevraagd, een aanzoek dat hij heeft afgeslagen.En een programma dat Arend live vanaf de Norderney presenteerde, ook ergens uit 1971. Ondanks de slechte opname is duidelijk de HF inslag te horen als de microfoon open word gezet.pixeldrainRadio Veronica 1971This file has been shared with you on pixeldrainRob,Bedankt hiervoor! voor deze opnames.Frank
May 31May 31 Die cassettes, robkorver. Zo herkenbaar!! Ik heb er ook nog een doos vol van en doen het nog goed!!
May 31May 31 Leuk, Rob. Bedankt! 4 minuten geleden zei Omnivoor:Die cassettes, robkorver. Zo herkenbaar!! Ik heb er ook nog een doos vol van en doen het nog goed!!Same here! En de kwaliteit van de opnamen, die erop staan, is prima!
May 31May 31 De 2 bestanden met de naam Programma Arend Langenberg Veronica 1971?.mp3 bevatten een opname die begint om 22:00 op 24 mei 1973. Sharif Dean was alarmschijf sinds 19 mei ( This is the hidden content, please Sign In or Sign Up ) en Colombo (dat noemt Langenberg) was op 24 mei op televisie.(Telegraaf van 24 mei 1973).Het lijkt erop alsof de opname is gemaakt via een aan de intercom verbonden kanaal. Je hoort 2 keer de stem van Doets met een aanwijzing voor Langenberg, die niet in de uitzending zal zijn geweest. De opname gaat m'n verzameling in onder de naam: 19730524 2200 Veronica - Arend Langenberg - Live Edited May 31May 31 by Bertus Biervilt
June 1Jun 1 Tja dan denk ik luister je zelf iets niet eerst voor je het plaatst ..zal wel mijn gebrek zijn .. Maar bedankt Bertus voor het uitzoeken..en Rob voor het aanbieden.Dick Klees ? Tom Mulder Klaas Vaak hoor ik direct aan het begin . Dan het nieuws en er na het programma Goednieuws . Edited June 1Jun 1 by Jaap De Vries