Posted June 10Jun 10 Hallo allemaal,Sinds enkele weken heb ik deze single in mijn bezit. Maar die kraakt enorm. Wie heeft er een goeie digitale versie van en wil deze hier delen? Alvast bedankt!Benno Edited June 10Jun 10 by Benno Roozen
June 10Jun 10 Is aardig mishandeld,zelfs het label zit vol krassen, er loopt ook een dikke kras over de groef.Afwassen, nat afspelen en anders digitaal oplossen zoals Juul voorstelt.Het is geen flex plaatje, die gaf Readers Digest wel vaker uit.
June 10Jun 10 In lijn met de adviezen hierboven, zo'n plaatje gaat bij mij op de Okki-Nokki (platenwasser). Vervolgens draai ik 'm dan nat af op de platenspeler. Als vloeistof gebruik ik QS Audio QS vinyl cleaner.Daarna gaat de digitale versie door een aantal bewerkingen in Izotope RX-10 (Crackle, tikken en ruis verwijderen).
June 10Jun 10 Misschien ligt er wel een exemplaar bij B&G. Ik dacht dat Benno goede banden heeft met B&G........................... Edited June 10Jun 10 by Juul
June 10Jun 10 Ik vind 'm alleen op discogs, verder niks. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Er zijn er daar nog 3 te koop (klik op 3 copies)Rink Edited June 10Jun 10 by Rink Hof