Geplaatst 10 juni10 jun Hallo allemaal,Sinds enkele weken heb ik deze single in mijn bezit. Maar die kraakt enorm. Wie heeft er een goeie digitale versie van en wil deze hier delen? Alvast bedankt!Benno 10 juni10 jun bewerkt door Benno Roozen
Geplaatst 10 juni10 jun Daar gebruik ik al jaren "Click repair" voor. ( OSX) 10 juni10 jun bewerkt door Juul
Geplaatst 10 juni10 jun Is aardig mishandeld,zelfs het label zit vol krassen, er loopt ook een dikke kras over de groef.Afwassen, nat afspelen en anders digitaal oplossen zoals Juul voorstelt.Het is geen flex plaatje, die gaf Readers Digest wel vaker uit.
Geplaatst 10 juni10 jun In lijn met de adviezen hierboven, zo'n plaatje gaat bij mij op de Okki-Nokki (platenwasser). Vervolgens draai ik 'm dan nat af op de platenspeler. Als vloeistof gebruik ik QS Audio QS vinyl cleaner.Daarna gaat de digitale versie door een aantal bewerkingen in Izotope RX-10 (Crackle, tikken en ruis verwijderen).
Geplaatst 10 juni10 jun Misschien ligt er wel een exemplaar bij B&G. Ik dacht dat Benno goede banden heeft met B&G........................... 10 juni10 jun bewerkt door Juul
Geplaatst 10 juni10 jun Ik vind 'm alleen op discogs, verder niks.https://www.discogs.com/release/2596917-No-Artist-Wat-Is-StereofonieEr zijn er daar nog 3 te koop (klik op 3 copies)Rink 10 juni10 jun bewerkt door Rink Hof
Geplaatst 21 juni21 jun Op 10-6-2025 om 07:56 zei Benno Roozen:die kraakt enormBenno, als je me (privé) een WAV-bestand stuurt van de single, even er vanuitgaande dat je een draaitafel hebt enzo, dan zal ik kijken wat ik ermee kan. Ik schoon wel meer vinyl op.
Geplaatst 2 juli2 jul Auteur Beste Bertus. De laatste 2 weken was ik op vakantie, vandaar een late reactie. Wat een ontzettend aardig aanbod van je. De files met de audio (kant A en B van de single) zijn onderweg. Ik knap ook regelmatig audio op, maar hier kan ik weinig chocolade van maken. Ik ben echt heel benieuwd naar het resultaat van jouw inspanningen. Groet en bij voorbaat grote dank. Benno
Geplaatst 15 juli15 jul Lijkt me een leuke klus! Bertus, als ik ergens mee kan helpen laat me dat dan svp weten.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.