Geplaatst 12 juni12 jun Populair bericht Deze opname komt uit het privé archief van wijlen Harmen Siezen. Een programma met humor en muziek!Radio Veronica 12-06-1965 23:30-24:00 Harmen Siezen en Rob van Dijk - Namens Ons (Studio Opname)It was 60 years ago today... 12 juni12 jun bewerkt door Ben
Geplaatst 12 juni12 jun Dank je wel, Ben!!!Wat een gave opname in super kwaliteit. En zo kende ik Harmen nog niet... Leuk!
Geplaatst 12 juni12 jun Faits divers om de dag af te sluiten, tussen zorgvuldig uitgezochte muziek.Ik vind het vooral leuk om te horen omdat ik 25 jaar later precies hetzelfde deed, zonder ooit van dit programma te hebben gehoord.Dank Ben!
Geplaatst 12 juni12 jun Auteur Populair bericht 3 uur geleden zei Trefpuntmuts:Zo kende ik Harmen nog niet... Leuk!Ik heb ook nog een (AM) opname van het programma Leut zonder beeldbuis, dat hij samen met Gerard de Vries deed. Het komt uit Januari 1965 waarbij ze een dag Radio Veronica programma's de revue laten passeren. Vooral de "imitatie" van Jan van Veen met Alle remmen los hebben mijn lachspieren behoorlijk getriggerd. Ik zal dat binnenkort ook hier aanbieden. Het werd uitgezonden nadat men twee weken eerder een programma had uitgezonden over de grote (Hilversumse) radio omroepen. 12 juni12 jun bewerkt door Ben
Geplaatst 15 juni15 jun Dank Ben Juul en natuurlijk Harmen voor het bewaren van deze mooie opnames ...
Geplaatst 17 juni17 jun Op 12-6-2025 om 17:33 zei Ben:Deze opname komt uit het privé archief van wijlen Harmen Siezen. Een programma met humor en muziek!Radio Veronica 12-06-1965 23:30-24:00 Harmen Siezen en Rob van Dijk - Namens Ons (Studio Opname)It was 60 years ago today...Ben,Bedankt! voor dede prachtige opnamen, van Harmen Siezen,Frank
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.