Geplaatst 17 juni17 jun Populair bericht Deze opnamen zijn gemaakt door Hans Hogendoorn. WABC 14-06-1979 14:01-15:02 Dan IngramWABC 14-06-1979 15:03-16:04 Dan IngramDe datering heb ik gebaseerd op een commercial, waarin wordt gezegd dat het komende zondag "Fathers Day" is, Dan Ingram vertelt dat het donderdag is. Die donderdag was ook National Brooklyn day. Dat zou de eerste donderdag in Juni moeten zijn en dus 7 juni, maar ik heb nog nergens kunnen vinden of dat ook zo was. Hans heeft het getal 14 op een sticker op de cassette inlay geschreven, dus ik hou 't op de 14-de.
Geplaatst 17 juni17 jun Helaas lukt download van het eerste uur niet. Beveiliging schiet in de vlekken. Tweede uur is prima gelukt. Dank Ben.
Geplaatst 17 juni17 jun Auteur 9 minuten geleden zei Eric:Helaas lukt download van het eerste uur niet. Beveiliging schiet in de vlekken. Vaak is het een kwestie van later nog een keer proberen, Eric.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.