Geplaatst 19 juli19 jul Populair bericht Deze opname komt uit het archief van Emile Grivel.Radio Atlantis 229 11-08-1974 11:00-12:00 Steve England on the Dave Rodgers Show
Geplaatst 19 juli19 jul Wat zat er toch een groot verschil tussen de Vlaamse en Engelse uitzendingen..... Steve England maakte er een fantastisch station van... tenminste, na 18 uur...Er zullen ongetwijfeld fans zijn van de Vlaamse service maar sommige, zoals Eli Prins en Mozes van den Berg (hoe verzin je zo'n naam??) kreeg ik niet door mijn strot.Bedankt Ben voor dit stukje radio historieHenk Kruize
Geplaatst 19 juli19 jul 2 uur geleden zei Henk-Anna Loog:Wat zat er toch een groot verschil tussen de Vlaamse en Engelse uitzendingen..... Steve England maakte er een fantastisch station van... tenminste, na 18 uur...Er zullen ongetwijfeld fans zijn van de Vlaamse service maar sommige, zoals Eli Prins en Mozes van den Berg (hoe verzin je zo'n naam??) kreeg ik niet door mijn strot.Bedankt Ben voor dit stukje radio historieHenk KruizeZelfs ik ben het er mee eens, Henk... 😉Piet.
Geplaatst 19 juli19 jul 8 uur geleden zei Ben:Deze opname komt uit het archief van Emile Grivel.Radio Atlantis 229 11-08-1974 11:00-12:00 Steve England on the Dave Rodgers ShowWeet je zeker dat de datum klopt, Ben? De internationale service van Atlantis ging immers pas vanaf 25 augustus 24 uur per dag uitzenden. On the other hand: dit lijkt me geen uitzending uit die laatste week. Waren er wellicht geen Vlaamse uitzendingen als gevolg van het weer?Piet. 19 juli19 jul bewerkt door Piet van der Vooren
Geplaatst 19 juli19 jul 45 minuten geleden zei Piet van der Vooren:Weet je zeker dat de datum klopt, Ben? De internationale service van Atlantis ging immers pas vanaf 25 augustus 24 uur per dag uitzenden. On the other hand: dit lijkt me geen uitzending uit die laatste week. Waren er wellicht geen Vlaamse uitzendingen als gevolg van het weer?Piet.Ah, ik zie net in mijn archief dat er geen 'Vlaamse' banden aan boord waren gekomen als gevolg van het slechte weer. Dus moesten de Engelsen aan boord het overnemen.Piet.
Geplaatst 19 juli19 jul Auteur Bedankt voor het verifiëren, Piet. In de beschrijving van de opname in het archief van Emile staat letterlijk (in hoofdletters) : "POPRADIO NAAR AMERIKAAANS VOORBEELD!!" In het archief van Emile zitten ook nog twee opnamen van 18 Augustus met Tony Houston en Dave Rodgers, nog een "diversen" van de Engelstalige uitzendingen van 2 Augustus en de Vlaamstalige van 3 Augustus. Gaan hier op 't forum ook nog geplaatst worden.
Geplaatst 19 juli19 jul Populair bericht Dit is wat er in 2014 van deze dag werd aangeboden:https://pixeldrain.com/l/UPUdRQYm
Geplaatst 20 juli20 jul Hoi,Dank voor deze opname.Ben fan van de Engelse service van Atlantis.Jammer dat de Engelse service geen 24/7 was.Groetjes,Anky
Geplaatst 13 september13 sep Op 19-7-2025 om 16:12 zei Piet van der Vooren:Weet je zeker dat de datum klopt, Ben? De internationale service van Atlantis ging immers pas vanaf 25 augustus 24 uur per dag uitzenden. On the other hand: dit lijkt me geen uitzending uit die laatste week. Waren er wellicht geen Vlaamse uitzendingen als gevolg van het weer?Piet.Nadat de week ervoor heel wat programma's gemakkelijk tot 4x werden herhaald werd er op 11 augustus overgeschakeld naar de internationale service tijdens de dag, er kwam pas opnieuw een Nederlandstalige service enkele dagen later of een mix van Nederlandstalige programma's en de internationale service tijdens de dag
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.