Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Wie kan mij helpen?

Ik zoek de aftelling die ooit gebruikt werd tijdens het overzicht van de Veronica Top 10 (de engelse)

Met dank alvast!

Danny De Bruyn

Geplaatst
  • Populair bericht
1 uur geleden zei Harm:

Engelse aftelling? Nooit van gehoord!

Jaren lang de Top 10 (in het kort) met Engelse aftelling, elke werkdag in de namiddag te horen op Radio Veronica, in bijvoorbeeld de Rob Out show.

Luister op ongeveer 15 minuten.

https://pixeldrain.com/u/Qb67Y8z4

Een andere versie op ongeveer 1 minuut.

https://pixeldrain.com/u/eQxDppkc

bewerkt door Robin Westhof
Aanvulling

Geplaatst

Dank je, Robin. Ja, die zijn dacht ik geknipt uit Pams jingles. In de originele jingle wordt het getal voorafgegaan door "Play Superhit" of "Play Good Guys Hit" en mogelijk zijn er nog wel meer versies. Danny, ik zoek ze op en stuur ze je per PB.

Geplaatst

Ah, uit Pams serie 32 dus, dat is Amerikaans Engels en naar Out luisterde ik niet want toen zat ik nog op school...

Geplaatst

Hallo allemaal, In het stukje van Robin (https://pixeldrain.com/u/Qb67Y8z4) hoorde ik een stukje van Clearasil Time heeft iemand allicht the commercials daar van.

Zou daar graag een goed copy van hebben.

In mijn collectie heb ik NIKS van Clearasil.

Bijvoorbaat dank.

Greetings

Dyo

Aussieland

Geplaatst

4 uur geleden zei dyo:

In mijn collectie heb ik NIKS van Clearasil.

Ik ook niet merk ik. Da's wel bijzonder want er werd toen best wel regelmatig reclame voor gemaakt.

Geplaatst

Haha, dat viel ook wel weer mee. Maar ik heb geen 'actieve' herinnering aan Out's middagprogramma al stond Veronica de hele dag aan.

Geplaatst
  • Populair bericht

Als je weet waar je naar moet zoeken staan ze zelfs op YT:

Geplaatst
21 uur geleden zei Ben:

Ik ook niet merk ik. Da's wel bijzonder want er werd toen best wel regelmatig reclame voor gemaakt.

Sterker. Clearasil had een eigen sponsorkwartiertje op Veronica. Jarenlang elke dinsdagmiddag van 17 tot 17.15 uur gepresenteerd door Jan Corduwener.

Eén van de weinige overgebleven sponsorkwartiertjes na de grote opruiming halverwege de jaren 60.

Alleen het sponsorkwartiertje van Fant elke zondagmiddag van 13 tot 13.15 uur gepresenteerd door Tineke is doorgegaan tot het einde van het zeezendertijdperk van Veronica,

Bijgaand een programma met dat sponsorkwartiertje van Clearasil, gevolgd door de Rob Out show. Datum: 19-08-1969.

Misschien heeft Dyo hier ook iets aan.

pixeldrain
No image preview

Veronica-19690819-1700-1800-JanCorduwener-RobOut-It'sClea...

This file has been shared with you on pixeldrain

Geplaatst

Dank je, Gerard. Dat programma heb ik ook en is ook het programma dat Robin hierboven gepost had. Wat ik zoek (en Dyo ook als ik het goed begrepen heb) is (losse) Clearasil commercials.

Geplaatst
8 minuten geleden zei Ben:

Dank je, Gerard. Dat programma heb ik ook en is ook het programma dat Robin hierboven gepost had. Wat ik zoek (en Dyo ook als ik het goed begrepen heb) is (losse) Clearasil commercials.

O ja, dat heb ik over het hoofd gezien, dat Robin dat ook al gedaan heeft.

Geplaatst
  • Populair bericht

Fijn dat je meezoekt, Gerard. Er zijn wel TV reclames bewaard gebleven (dankzij de zogenaamde "bandengravers"), zoals deze bijvoorbeeld:

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.