Geplaatst 23 augustus23 aug Populair bericht Deze opnamen komen uit het archief van Emile Grivel.Radio Mi Amigo 272 01-07-1979 12:00-13:00 Ton Schipper Terugkeer in de etherRadio Mi Amigo 272 01-07-1979 13:00-14:00 Wim de Groot Metamorfose
Geplaatst 23 augustus23 aug Populair bericht Heb zelf die dag Radio Mi Amigo opgenomen van 10:36 uur tot 18 uur en ik had me er heel wat van voorgesteld, maar het was een echte tegenvaller, slechts 1 DJ en veel nonstop. Wel een goed signaal hier in Geldrop maar dan wil je ook een goed programma, Wim deed zijn uiterste best, complimenten, maar het had helemaal niks meer te maken met het Mi Amigo van voor 20 Oktober 1978.Later, met o.a. Eric Mess, Johan Vermeer en Ferry Eden werd het toch nog een prima station. Jammer dat het zo kort in de lucht was...GroetHenk Kruize
Geplaatst 23 augustus23 aug 2 uur geleden zei Henk-Anna Loog:Heb zelf die dag Radio Mi Amigo opgenomen van 10:36 uur tot 18 uur en ik had me er heel wat van voorgesteld, maar het was een echte tegenvaller, slechts 1 DJ en veel nonstop. Wel een goed signaal hier in Geldrop maar dan wil je ook een goed programma, Wim deed zijn uiterste best, complimenten, maar het had helemaal niks meer te maken met het Mi Amigo van voor 20 Oktober 1978.Later, met o.a. Eric Mess, Johan Vermeer en Ferry Eden werd het toch nog een prima station. Jammer dat het zo kort in de lucht was...GroetHenk KruizeIk woonde toen in het Zeeuws-Vlaamse Sluis, waar alle drie de zeezenders in de zomer van 1979 prima te ontvangen waren. Het meest luisterde ik naar Radio Caroline, boordevol Mi Amigo boys. En eerlijk gezegd kwam Delmare op de tweede plaats, na Mi Amigo 272. Het hele Magdalena avontuur is achteraf vooral jammer te noemen.
Geplaatst 23 augustus23 aug 6 uur geleden zei Henk-Anna Loog:Heb zelf die dag Radio Mi Amigo opgenomen van 10:36 uur tot 18 uur en ik had me er heel wat van voorgesteld, maar het was een echte tegenvaller, slechts 1 DJ en veel nonstop. Wel een goed signaal hier in Geldrop maar dan wil je ook een goed programma, Wim deed zijn uiterste best, complimenten, maar het had helemaal niks meer te maken met het Mi Amigo van voor 20 Oktober 1978.Later, met o.a. Eric Mess, Johan Vermeer en Ferry Eden werd het toch nog een prima station. Jammer dat het zo kort in de lucht was...GroetHenk KruizeJa goed signaal ook in Duitsland nog en dat met deze antenne. De zender draaide met 12 kW maar Caroline was toen zwakker op een wat lagere frequentie.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.