Geplaatst 8 september8 sep Hallo Leden, ben op zoek naar de titel en artiest van deze file wie kan me helpen johan instrumentaal mi amigo in de lucht na 2 dagen wim de groot.wavhttps://pixeldrain.com/u/m9Lu5Gty
Geplaatst 8 september8 sep 39 minutes ago, johan1 said:Hallo Leden,ben op zoek naar de titel en artiest van deze file wie kan me helpenjohaninstrumentaal mi amigo in de lucht na 2 dagen wim de groot.wavhttps://pixeldrain.com/u/m9Lu5GtyBeste Johan,This is an easy one, it is the theme tune of Mi Amigo 272, namely "Guitar Holiday" by the Belgian group Oasis. Mvg,John C
Geplaatst 8 september8 sep 18 minuten geleden zei Omnivoor:Thanks, John:Grappig, die teksten die door je beeld vliegen en waar niks van klopt. Of ergerlijk, zo je wilt. Ironisch genoeg overleefde de MV Mi Amigo de MS Magdalena immers.
Geplaatst 8 september8 sep 1 hour ago, Martin1968 said:Grappig, die teksten die door je beeld vliegen en waar niks van klopt. Of ergerlijk, zo je wilt. Ironisch genoeg overleefde de MV Mi Amigo de MS Magdalena immers.Beste Martin,I've realised what your gripe was. The mention of the Magdalena on top of a photo of the Mi Amigo, when the Magdalena was history before the Mi Amigo sank.Mvg,John C
Geplaatst 9 september9 sep Populair bericht 16 uur geleden zei Martin1968:Grappig, die teksten die door je beeld vliegen en waar niks van klopt.Helemaal met je eens Martin, dit is weer zo'n gevalletje van "Klok en klepel", ze hebben ergens wat gelezen en gaan dan de "deskundige" uithangen met zulke filmpjes. En dan komende de volgende die het klakkeloos overnemen "want zo staat het op internet".Henk Kruize
Geplaatst 10 september10 sep Op 9-9-2025 om 11:06 zei Henk-Anna Loog:Helemaal met je eens Martin, dit is weer zo'n gevalletje van "Klok en klepel", ze hebben ergens wat gelezen en gaan dan de "deskundige" uithangen met zulke filmpjes. En dan komende de volgende die het klakkeloos overnemen "want zo staat het op internet".Henk KruizeIk heb dus even een reactie op het filmpje gegeven. Niet dat ik verwacht dat de maker er iets mee doet maar toch.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.