Geplaatst 8 november8 nov Hallo leden,ben bij deze file ben ik op zoek naar de eerste 15 sec van deze opnamenzit een instrumentaaltje ? , wil bij deze ook graag weten welke muziek stukje dit is. en naTed Heath And His Music - Swingin Shepherd Blues komt er een Mars Stuk voor deze zou ik ook graag willen weten welke titel en bandjohan kreeg van Juul Geleick al een berichtje over de begin toon en wel het volgendeDag Johan, Ik las ergens dat jij op zoek ben naar info van dat instrumentaaltje ???Dat is gemaakt door Tony Vos met een speciaal apparaat dat hij "de Tony Toon" noemde.aldus juul maar nu nog het mars muziek stukjejohanVeronica opening 1960 op 198 meter.mp3https://pixeldrain.com/u/osJ445rx
Geplaatst 8 november8 nov Dank aan Juul.De mars is De Marinierskapel Der Koninklijke Marine met Neerlands Roem.Ik kan er geen YouTube van vinden, wel van de Anton Geesink Mars zoals het nummer later ook heette.
Geplaatst 9 november9 nov Auteur dan toch de vraag iemand een mp3 versie vanDe Marinierskapel Der Koninklijke Marine - Neerlands Roem. 9 november9 nov bewerkt door johan1
Geplaatst 9 november9 nov 2 uur geleden zei johan1:dan toch de vraag iemand een mp3 versie vanDe Marinierskapel Der Koninklijke Marine - Neerlands Roem.Ben aan het zoeken johan
Geplaatst 15 november15 nov Populair bericht Dag @johan1 , ik vond dit bestand op m'n harde schijf.Vermoedelijk heb ik 't opgenomen van Ad Bouman's onovertroffen Avond van het Sentiment, uit een of andere special ter gelegenheid van 31 augustus, of tig jaar Veronica.Ik hoop dat dit fragment niet valt onder de 'niet-aanbieden'-regel. Laat maar even weten of dit is wat je zocht. En ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen.pixeldrainVeronica-KonMarine-NeerlandsRoem.wavThis file has been shared with you on pixeldrain 15 november15 nov bewerkt door RobKi
Geplaatst 16 november16 nov Hij staat op deze Lp/cd te lenen in de bib.https://www.muziekweb.nl/Link/HLX1045/Beroemde-Nederlandse-marsen?TrackID=HLX1045-0008
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.