Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Hi,

Ik ben benieuwd of iemand de laatste drie uur van de Evergreen Top 1000 van deze week heeft opgenomen (28 november 2025 18:00-21:00) .Ik heb alles gedownload van de Radio-5 site maar de ontknoping van de lijst is daar niet te downloaden.

Alvast dank!

bewerkt door jhvdheuvel

Geplaatst
7 uur geleden zei jhvdheuvel:

Hi,

Ik ben benieuwd of iemand de laatste drie uur van de Evergreen Top 1000 van deze week heeft opgenomen (28 november 2025 18:00-21:00) .Ik heb alles gedownload van de Radio-5 site maar de ontknoping van de lijst is daar niet te downloaden.

Alvast dank!

Inderdaad staan de laatste 3 uur er niet op ondanks de melding dat ze 21.30 beschikbaar zijn. Maar hoe download je sowieso van die site vroeg ik me ook af.

bewerkt door Albatrosstudio

Geplaatst
  • Auteur
7 uur geleden zei Albatrosstudio:

Inderdaad staan de laatste 3 uur er niet op ondanks de melding dat ze 21.30 beschikbaar zijn. Maar hoe download je sowieso van die site vroeg ik me ook af.

Paginabron opvragen van de pagina waarop de mogelijkheid tot afspelen staat. Daarin zoeken naar "mp3" (via ctrl-f) en vervolgens de gehele link, bijvoorbeeld "https://entry.cdn.npoaudio.nl/handle/RCRSA1_0049354366887.mp3" zonder aanhalingstekens in een nieuw venster plakken en dan met rechtermuisklik kiezen voor "audio opslaan als"

Geplaatst

Een nog wat gemakkelijker manier is werken met de browser Thunderbird (Chrome werkt vaak niet). Daarna de extentie 'audio downloader prime' downloaden en toevoegen aan de browser. Als je vervolgens bijvoorbeeld een uitzending van radio 5 wilt downloaden dan moet je die aanklikken en afspelen. De extentie wordt geactiveerd en rechtsboven verschijnt een melding. Daarop klikken en het bestand eenvoudig downloaden.

Geplaatst
1 uur geleden zei versl066:

Een nog wat gemakkelijker manier is werken met de browser Thunderbird (Chrome werkt vaak niet).

Thunderbird is bij mijn weten geen browser, maar een mailprogramma. Maar ik kon die extensie wel vinden in Firefox. Bedoelde je dat misschien? Dank voor de tip!

Geplaatst
Op 29-11-2025 om 10:45 zei jhvdheuvel:

Hi,

Alvast dank!

Het feit dat ze er nog steeds niet staan betekent toch dat ze ook niet zijn te downloaden? Is denk ik een stagiair iets te vlug naar huis gegaan, alle andere uren staan er wel.

image.png

bewerkt door Albatrosstudio

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei Albatrosstudio:

Het feit dat ze er nog steeds niet staan betekent toch dat ze ook niet zijn te downloaden? Is denk ik een stagiair iets te vlug naar huis gegaan, alle andere uren staan er wel.

image.png

1 uur geleden zei Albatrosstudio:

image.png

Heb ze inmiddels dankzij jarno1973....

Geplaatst
  • Populair bericht

Nu wel, je kunt downloaden.

Ik heb de uren van alle dagen zonder reclame en nieuws geplaatst bij de buren (offshoreradio.org) aangezien op deze site geen programma's jonger dan 5 jaar mogen worden geplaatst.

bewerkt door Musicman

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.