Geplaatst 29 november29 nov Hi,Ik ben benieuwd of iemand de laatste drie uur van de Evergreen Top 1000 van deze week heeft opgenomen (28 november 2025 18:00-21:00) .Ik heb alles gedownload van de Radio-5 site maar de ontknoping van de lijst is daar niet te downloaden.Alvast dank! 29 november29 nov bewerkt door jhvdheuvel
Geplaatst 29 november29 nov 7 uur geleden zei jhvdheuvel:Hi,Ik ben benieuwd of iemand de laatste drie uur van de Evergreen Top 1000 van deze week heeft opgenomen (28 november 2025 18:00-21:00) .Ik heb alles gedownload van de Radio-5 site maar de ontknoping van de lijst is daar niet te downloaden.Alvast dank!Inderdaad staan de laatste 3 uur er niet op ondanks de melding dat ze 21.30 beschikbaar zijn. Maar hoe download je sowieso van die site vroeg ik me ook af. 29 november29 nov bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst Zondag om 00:14 5 d. Auteur 7 uur geleden zei Albatrosstudio:Inderdaad staan de laatste 3 uur er niet op ondanks de melding dat ze 21.30 beschikbaar zijn. Maar hoe download je sowieso van die site vroeg ik me ook af.Paginabron opvragen van de pagina waarop de mogelijkheid tot afspelen staat. Daarin zoeken naar "mp3" (via ctrl-f) en vervolgens de gehele link, bijvoorbeeld "https://entry.cdn.npoaudio.nl/handle/RCRSA1_0049354366887.mp3" zonder aanhalingstekens in een nieuw venster plakken en dan met rechtermuisklik kiezen voor "audio opslaan als"
Geplaatst Zondag om 10:12 5 d. Een nog wat gemakkelijker manier is werken met de browser Thunderbird (Chrome werkt vaak niet). Daarna de extentie 'audio downloader prime' downloaden en toevoegen aan de browser. Als je vervolgens bijvoorbeeld een uitzending van radio 5 wilt downloaden dan moet je die aanklikken en afspelen. De extentie wordt geactiveerd en rechtsboven verschijnt een melding. Daarop klikken en het bestand eenvoudig downloaden.
Geplaatst Zondag om 11:20 5 d. 1 uur geleden zei versl066:Een nog wat gemakkelijker manier is werken met de browser Thunderbird (Chrome werkt vaak niet). Thunderbird is bij mijn weten geen browser, maar een mailprogramma. Maar ik kon die extensie wel vinden in Firefox. Bedoelde je dat misschien? Dank voor de tip!
Geplaatst Zondag om 18:42 5 d. Auteur 2 uur geleden zei versl066:Sorrie. Inderdaad. Firefox.Da's nog veel makkelijker dan mijn methode. Dank!
Geplaatst Zondag om 21:03 4 d. Op 29-11-2025 om 10:45 zei jhvdheuvel:Hi,Ik ben benieuwd of iemand de laatste drie uur van de Evergreen Top 1000 van deze week heeft opgenomen (28 november 2025 18:00-21:00) .Ik heb alles gedownload van de Radio-5 site maar de ontknoping van de lijst is daar niet te downloaden.Alvast dank!Het feit dat ze er nog steeds niet staan betekent toch dat ze ook niet zijn te downloaden? Is denk ik een stagiair iets te vlug naar huis gegaan, alle andere uren staan er wel. Zondag om 21:09 4 d. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst Zondag om 22:06 4 d. Auteur 1 uur geleden zei Albatrosstudio:Het feit dat ze er nog steeds niet staan betekent toch dat ze ook niet zijn te downloaden? Is denk ik een stagiair iets te vlug naar huis gegaan, alle andere uren staan er wel.1 uur geleden zei Albatrosstudio:Het feit dat ze er nog steeds niet staan betekent toch dat ze ook niet zijn te downloaden? Is denk ik een stagiair iets te vlug naar huis gegaan, alle andere uren staan er wel.Heb ze inmiddels dankzij jarno1973....
Geplaatst Zondag om 22:16 4 d. 9 minuten geleden zei jhvdheuvel:Heb ze inmiddels dankzij jarno1973....Oh top, kan één van jullie ze delen?
Geplaatst Maandag om 10:03 4 d. Populair bericht Nu wel, je kunt downloaden.Ik heb de uren van alle dagen zonder reclame en nieuws geplaatst bij de buren (offshoreradio.org) aangezien op deze site geen programma's jonger dan 5 jaar mogen worden geplaatst. Maandag om 19:55 3 d. bewerkt door Musicman
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.