Geplaatst 8 uur geleden8 u. Populair bericht De bron van deze opnamen is mij niet bekend.In de Mi Amigo opname hoor je Norbert en ook nog even Mike Moorkens.In de Radio Atlantis zou je Crispian St John moeten horen maar of dat klopt weet ik niet. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 1 uur geleden1 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 6 uur geleden zei Ben:De bron van deze opnamen is mij niet bekend.In de Mi Amigo opname hoor je Norbert en ook nog even Mike Moorkens.In de Radio Atlantis zou je Crispian St John moeten horen maar of dat klopt weet ik niet. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren This is Andy Anderson rather than CSJ.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.