Geplaatst Zondag om 09:57 3 d. Populair bericht De bron van deze opnamen is mij niet bekend.In de Mi Amigo opname hoor je Norbert en ook nog even Mike Moorkens.In de Radio Atlantis zou je Crispian St John moeten horen maar of dat klopt weet ik niet. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Zondag om 17:22 2 d. bewerkt door Ben
Geplaatst Zondag om 16:35 2 d. Populair bericht 6 uur geleden zei Ben:De bron van deze opnamen is mij niet bekend.In de Mi Amigo opname hoor je Norbert en ook nog even Mike Moorkens.In de Radio Atlantis zou je Crispian St John moeten horen maar of dat klopt weet ik niet. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren This is Andy Anderson rather than CSJ.
Geplaatst 10 uur geleden10 u. Radio Atlantis zou de officiële uitzendingen op 30 december 1973 om 8u starten; Ze slaagden erin om nog twee dagen voor Mi Amigo de uitzendingen ter hervatten.
Geplaatst 4 uur geleden4 u. 6 uur geleden zei bert ree:Radio Atlantis zou de officiële uitzendingen op 30 december 1973 om 8u starten; Ze slaagden erin om nog twee dagen voor Mi Amigo de uitzendingen ter hervatten.Dat is dan ook het enige positieve voor wat betreft Atlantis wat je kunt vertellen als het gaat om de rivaliteit tussen Radio Atlantis en Radio Mi Amigo.Daarna zal alles in het voordeel uitvallen van Radio Mi Amigo. Denk alleen maar hoe vaak Atlantis in 1974 van golflengte wisselde, dat had Mi Amigo niet in 1974. En ook als je kijkt naar de hoeveelheid reclames. Een wereld van verschil
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Dag Gerard Wat je zegt is waar ,maar toch was ik altijd zo blij als je radio atlantis terug kon horen .Maar inderdaad ze konden niet aan radio mi amigo tippen .Bijna iedereen luisterde naar mi amigo . Uitzonderingen bevestigen de regel. Ik heb er van genoten .Grtjes Marnik
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 28 minuten geleden zei marnik:Maar inderdaad ze konden niet aan radio mi amigo tippenTel daarbij op dat Atlantis met een schamele 1kW uitzond, al werd dat later tot 4kW opgekrikt door Andy Anderson die de oude Radio Noordzee (R.E.M.) RCA zender tot het maximum opvoerde, en Mi Amigo "knalde" met meer dan 35kW. Ook Atlantis DJ's "Mozes van den Berg" (Hoe verzin je zo'n naam), "Mr. Galaxy", Eli Prins ( die eindjingle van hem..."heb je het gehoord? Hij heeft weer toedeloe gezegd... toedeloeeee...".... een radio dieptepunt) en Frank van Leeuwen nodigden nou niet bepaald uit om naar Radio Atlantis te luisteren.Wel was Atlantis, met uitzondering van de Adriaan van Landschoot activiteiten zoals "Carnaby" en de plugs uit zijn muziekstal, verder commercial vrij en werden we bij Mi Amigo door de vele "Joepie" en "Suzy" commercials bestookt. Maar het allerleukste aan Atlantis was natuurlijk de International Service met Steve England. Ik weet het zeker, dat was het mooiste op zeezendergebied in 1974!!!!!!!!Toch was het een leuke tijd met die twee stations en ik heb nog vaak een leuke oude Atlantis / Mi Amigo tape op de Revox.Fijne jaarwisseling en al het beste voor 2026.Henk Kruize 1 uur geleden1 u. bewerkt door Henk-Anna Loog
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 1 uur geleden zei Henk-Anna Loog:Tel daarbij op dat Atlantis met een schamele 1kW uitzond, al werd dat later tot 4kW opgekrikt door Andy Anderson die de oude Radio Noordzee (R.E.M.) RCA zender tot het maximum opvoerde, en Mi Amigo "knalde" met meer dan 35kW. Ook Atlantis DJ's "Mozes van den Berg" (Hoe verzin je zo'n naam), "Mr. Galaxy", Eli Prins ( die eindjingle van hem..."heb je het gehoord? Hij heeft weer toedeloe gezegd... toedeloeeee...".... een radio dieptepunt) en Frank van Leeuwen nodigden nou niet bepaald uit om naar Radio Atlantis te luisteren.Wel was Atlantis, met uitzondering van de Adriaan van Landschoot activiteiten zoals "Carnaby" en de plugs uit zijn muziekstal, verder commercial vrij en werden we bij Mi Amigo door de vele "Joepie" en "Suzy" commercials bestookt. Maar het allerleukste aan Atlantis was natuurlijk de International Service met Steve England. Ik weet het zeker, dat was het mooiste op zeezendergebied in 1974!!!!!!!!Toch was het een leuke tijd met die twee stations en ik heb nog vaak een leuke oude Atlantis / Mi Amigo tape op de Revox.Fijne jaarwisseling en al het beste voor 2026.Henk KruizeHenk,Dat kan ik alleen maar beamen wat jij hier zegt.Ook jij nog een fijne jaarwisseling gewenst.Gerard
Geplaatst 51 minuten geleden51 min. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Een greepje uit de International service van Radio Atlantis
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.