Geplaatst 31 december 202531 dec Populair bericht Dit is een opname uit een voor mij onbekende bron. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Jan draait de nummers 20-1 uit deze Top 40 : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 31 december 202531 dec Ben,Bedankt voor al jouw bijdragen hier op dit forum het afgelopen jaar.Nog een fijne jaarwisseling gewenst.Gerard
Geplaatst 31 december 202531 dec 5 uur geleden zei Ben:Dit is een opname uit een voor mij onbekende bron. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Jan draait de nummers 20-1 uit deze Top 40 : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Mooie kwaliteit. Is er ook een deel 1? Paul de Haan
Geplaatst 31 december 202531 dec Dankjewel Ben, wat een mooi tijdsbeeld!Ik was 17 en kon in Glanerbrug Veronica nauwelijks ontvangen.... Blij mee!
Geplaatst 31 december 202531 dec 13 uur geleden zei Ben:Jan draait de nummers 20-1 uit deze Top 40 : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Jeetje, nu al meer dan 57 jaar geleden (waar blijft de tijd) dat ik dat gedrukte exemplaar van de Radio Veronica Top 40 ophaalde bij mijn platenboer Hees & Co in Delft.7 uur geleden zei Marinebroadcasters:Mooie kwaliteit. Is er ook een deel 1?Was heel die dag er maar in deze kwaliteit. :-)
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Eén van de eerste Top 40 die gepresenteerd werd door Jan van Veen.Hij was de opvolger van Joost den Draaijer.Die was rond die tijd vertrokken vanwege een conflict met de directie omtrent het al of niet draaien van het liedje van De Praatpalen:Ome Sjakie het hele zakie loopt in z'n nakie.De directie had hem dat verboden.In de week van 21 december 1968 stond deze plaat op plek 23 van de Top 40.Normaal gesproken komt die dan in het eerste uur van de Top 40 voorbij, maar vermoedelijk werd deze notering over geslagen en had Jan 19 nummers te draaien in het eerste uur.Al daarom zou het leuk zijn om ook het eerste uur boven water te krijgen.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 37 minuten geleden zei Gerard van den Ende:Eén van de eerste Top 40 die gepresenteerd werd door Jan van Veen.Hij was de opvolger van Joost den Draaijer.Die was rond die tijd vertrokken vanwege een conflict met de directie omtrent het al of niet draaien van het liedje van De Praatpalen:Ome Sjakie het hele zakie loopt in z'n nakie.De directie had hem dat verboden.In de week van 21 december 1968 stond deze plaat op plek 23 van de Top 40.Normaal gesproken komt die dan in het eerste uur van de Top 40 voorbij, maar vermoedelijk werd deze notering over geslagen en had Jan 19 nummers te draaien in het eerste uur.Al daarom zou het leuk zijn om ook het eerste uur boven water te krijgen.Het liedje heeft 8 weken in de Top 40 gestaan (31, 23, 24, 24, 30, 30 34 en 39). Minstens één keer is-ie gedraaid, heb ik gehoord. Welk week weet ik niet meer. Ik denk op 4 januari 1969. 1 uur geleden1 u. bewerkt door thijs5326
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.