Geplaatst 1 uur geleden1 u. Tja, ons "zeezender wereldje" wordt langzaamaan steeds kleiner, Bert Bennett is ons nu ook al ontvallen.... Daarom zet ik deze opname van precies 50 jaar geleden online, anderhalve maand later, 2 maart 1976, werd ik "onder de wapenen" geroepen en maakte ik kennis met een totaal andere leefwereld als ik gewend was.. ik moest in "militaire dienst". Ik paste er totaal niet tussen, bij het 48e pantserinfanterie bataljon in Den Bosch, nee, leuk had ik het niet daar. De meeste herinneringen daarvan heb ik ctr-alt-del gedaan, nee, een "Rambo" hebben ze nooit van me kunnen maken, en er was maar 1 echt leuke dag in dienst en dat was de dag dat ik afzwaaide. Daarna kon ik me weer lekker uitleven in mijn "radio hokje" in mijn ouderlijk huis. Dat was veel fijner....Luister lekker naar Bert, wat had ie een mooie stem...Radio Mi Amigo - 16 Januari 1976 - 1400-1500 uur - Bert Bennet (bron: Oldies45) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Fijne VrijdagHenk Kruize
Geplaatst 35 minuten geleden35 min. 1 uur geleden zei Henk-Anna Loog:Tja, ons "zeezender wereldje" wordt langzaamaan steeds kleiner, Bert Bennett is ons nu ook al ontvallen.... Daarom zet ik deze opname van precies 50 jaar geleden online, anderhalve maand later, 2 maart 1976, werd ik "onder de wapenen" geroepen en maakte ik kennis met een totaal andere leefwereld als ik gewend was.. ik moest in "militaire dienst". Ik paste er totaal niet tussen, bij het 48e pantserinfanterie bataljon in Den Bosch, nee, leuk had ik het niet daar. De meeste herinneringen daarvan heb ik ctr-alt-del gedaan, nee, een "Rambo" hebben ze nooit van me kunnen maken, en er was maar 1 echt leuke dag in dienst en dat was de dag dat ik afzwaaide. Daarna kon ik me weer lekker uitleven in mijn "radio hokje" in mijn ouderlijk huis. Dat was veel fijner....Luister lekker naar Bert, wat had ie een mooie stem...Radio Mi Amigo - 16 Januari 1976 - 1400-1500 uur - Bert Bennet (bron: Oldies45) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Fijne VrijdagHenk KruizeJa we moeten zuinig op ze zijn. Mischien moeten we met z'n allen ieder een ex zeezender medewerker "adopteren" en aanbieden alle voorkomende zware karweitjes te doen. Ik ga op als vrijwilliger bij Patricia Paay. Overigens hoefde ik nooit onder de wapenen....vrijstelling wegens broederdienst. Paul de Haan.
Geplaatst 33 minuten geleden33 min. Auteur 1 minuut geleden zei Marinebroadcasters:Overigens hoefde ik nooit onder de wapenen....vrijstelling wegens broederdienst.Bofkont....... 😊Henk
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.