Geplaatst 18 uur geleden18 u. Een uitzoek opname uit het archief van Ton van Draanen, vers van de recorder: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren NCRV-H3-19751004-1530-1600-PeterBlom-SchrijfEsnKaartje <- aangepast
Geplaatst 17 uur geleden17 u. Populair bericht De troetelschijf is Get sexy van Paul Kelly, dat was troetelschijf vanaf 4 Oktober - 11 Oktober 1975. Het programma is Schrijf 's een kaartje. Dus ik vermoed dat de datum 4 Oktober 1975 en de tijd 15:31 - 16:00. Leuk om Peter Blom weer 's te horen! Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren De opname loopt zo'n 3% te snel. Als, ik de samplefrequentie op 42816 zet loopt deze op snelheid (en zit de brom op 50 Hz). 17 uur geleden17 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 16 uur geleden16 u. Kom tot de zelfde conclusie als Ben.Nog toevoegend dat het een programma van de NCRV is, die op de zaterdagmiddag op Hilversum 3 werd uitgezonden.
Geplaatst 4 uur geleden4 u. Auteur Hierboven aangepast. Ben heeft de snelheid aangepast en de frequenties rond 3800 Hz wat opgehaald, ruis verwijderd en op mono gezet omdat het een mono opname is. Dank hiervoor.
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Ik vond Peter/Hans een hele fijne radiostem hebben en luisterde graag naar hem. En hij gebruikte een tune, die ik bijzonder mooi vind:Er waren toen meer programma's/DJ op H3, die muziek van Warren Kime/ Brass Impact Orchestra gebruikten. Na lange zoektochten heb ik in de jaren '90 alle LPs kunnen vinden, waar die tunes opstaan.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.