Geplaatst 7 uur geleden7 u. Goedendag,Zelfde vraag ook bij de buren al gesteld, maar het is waarschijnlijk een moeilijke. Geen idee wie dit zingt en wie de uitvoerende artiest(en) zijn. Ik heb het nummer nog nooit gehoord, tot nu. Bron is een oude opname met wat non-stop muziek, bron lijkt Golden Radio Vlaanderen. Bij voorbaat dank voor alle info,Grts Eric Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren onbekend.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren onbekend.mp3mmmm werkt niet,deze hopelijk wel Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 uur geleden6 u. Wellicht wat fora in Vlaanderen benaderen al heb ik geen concrete suggestie.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. In navolging van wat ik bij de buren heb geschreven:Het klinkt mij Engels in de oren. Het kinderkoor is zeker Engels.Titel mogelijkheden:-We give this Christmas Song-I give this Christmas Song-We give this Christmas Song to you-I give this Christmas Song to you-Please give this Christmas Song too-This Christmas SongLyrics: I/I'll give this Christmas Song to youI/I'll give this Christmas Song to youPlease give this Christmas Song too, ooohooo(kinderkoor) We give this Christmas Soo-ooong(kinderkoor) We give this Christmas SongThis is a silly gaze, a crazy haze is on its wayIt seems that all God's children now make eyes on their last dayAll hope is shot, the same old plot, the world's a big diseaseHow many will this once a year put their minds at easeIt could be wonderful so beautiful tooIt would be wonderful so beautiful tooetc etcOmniHeel eventjes dacht ik dat het The Darkness waren, maar zijn stem lijkt er niet op denk ik dan...
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.