Geplaatst Gisteren om 10:101 d. Goedendag,Zelfde vraag ook bij de buren al gesteld, maar het is waarschijnlijk een moeilijke. Geen idee wie dit zingt en wie de uitvoerende artiest(en) zijn. Ik heb het nummer nog nooit gehoord, tot nu. Bron is een oude opname met wat non-stop muziek, bron lijkt Golden Radio Vlaanderen. Bij voorbaat dank voor alle info,Grts Eric Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren onbekend.mp3 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren onbekend.mp3mmmm werkt niet,deze hopelijk wel Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst Gisteren om 11:191 d. Wellicht wat fora in Vlaanderen benaderen al heb ik geen concrete suggestie.
Geplaatst 22 uur geleden22 u. In navolging van wat ik bij de buren heb geschreven:Het klinkt mij Engels in de oren. Het kinderkoor is zeker Engels.Titel mogelijkheden:-We give this Christmas Song-I give this Christmas Song-We give this Christmas Song to you-I give this Christmas Song to you-Please give this Christmas Song too-This Christmas SongLyrics: I/I'll give this Christmas Song to youI/I'll give this Christmas Song to youPlease give this Christmas Song too, ooohooo(kinderkoor) We give this Christmas Soo-ooong(kinderkoor) We give this Christmas SongThis is a silly gaze, a crazy haze is on its wayIt seems that all God's children now make eyes on their last dayAll hope is shot, the same old plot, the world's a big diseaseHow many will this once a year put their minds at easeIt could be wonderful so beautiful tooIt would be wonderful so beautiful tooetc etcOmniHeel eventjes dacht ik dat het The Darkness waren, maar zijn stem lijkt er niet op denk ik dan...
Geplaatst 14 uur geleden14 u. Google ai tool geeft dit als resultaat. AI-overzichtThe lyrics provided belong to the song" Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren " by Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren , released on their 2002 album The Beginning Stages of... The Polyphonic Spree. It is a symphonic rock/choral pop song often recognized for its optimistic, soaring choral arrangements and children's choir ("kinderkoor") elements, despite the lyrics exploring themes of anxiety and world decay. Artist: The Polyphonic SpreeAlbum: The Beginning Stages of... The Polyphonic Spree (2002)Genre: Indie Rock / Symphonic PopThe song is frequently misidentified as a traditional Christmas song due to the lyrical theme of finding hope and beauty amidst despair ("silly gaze," "crazy haze," "world's a big disease"). Heb alleen de de betreffende track nog niet kunnen vinden. ook niet op het album in apple music.
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Ik kan niets vinden mbt " Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren " op dit album. Ze hebben ook vele kerstliederen gezongen, maar het ''onbekende'' nummer zit er niet tussen.
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Auteur Dank voor jullie inspanningen met zoeken. Inderdaad lijkt het stemgeluid wel erg van "the Polyphonic Spree".Het nummer "section eight" komt best in de buurt qua zang en muziek. Maar ik heb het ook nog niet gevonden.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 1 uur geleden zei Omnivoor:Ik kan niets vinden mbt " Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren " op dit album. Ze hebben ook vele kerstliederen gezongen, maar het ''onbekende'' nummer zit er niet tussen.Nee, dat is.ook mijn punt. Maar wie weet komt ooit het antwoordt
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.