Geplaatst 4 uur geleden4 u. Vandaag op de kop af 59 jaar geleden, de closedown van Radio City. Hierna bleef alleen nog Radio 390 over die vanaf een oud Engels legerfort uitzond, Red Sands Towers... en ook die moesten op 28 Juli 1967 de handdoek in de ring gooien.... Tja, de forten staan er nu nog steeds en de radiostations die vanaf die forten uitzonden leven voort in onze herinneringen.De volgende 2 opnames verkreeg ik in 2004 bij "de buren" en staan bij mij op CD-R "Sixties disc-7 track 10 en 11"Radio City - 9 Februari 1967 - Nieuws over de closedown met Paul Kramer Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio City - 9 Februari 1967 - 2300-0000 uur - Laatste uur. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Henk Kruize
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 3 hours ago, Henk-Anna Loog said:Vandaag op de kop af 59 jaar geleden, de closedown van Radio City. Hierna bleef alleen nog Radio 390 over die vanaf een oud Engels legerfort uitzond, Red Sands Towers... en ook die moesten op 28 Juli 1967 de handdoek in de ring gooien.... Tja, de forten staan er nu nog steeds en de radiostations die vanaf die forten uitzonden leven voort in onze herinneringen.De volgende 2 opnames verkreeg ik in 2004 bij "de buren" en staan bij mij op CD-R "Sixties disc-7 track 10 en 11"Radio City - 9 Februari 1967 - Nieuws over de closedown met Paul Kramer Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio City - 9 Februari 1967 - 2300-0000 uur - Laatste uur. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Henk KruizeBeste Henk,I think you have the wrong date. According to Offshore radio museum , the closing date for Radio City was midnight Wednesday 8th February 1967.Mvg,John C
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.