Geplaatst Gisteren om 17:061 d. Uit het archief van Ton van Draanen, vers van de recorder: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren R2-20020000-Onbekend-24min Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren R2-20050000-Onbekend-5minKan iemand deze uitzoeken?
Geplaatst 15 uur geleden15 u. Dag Roel,In het 1e programma wordt vlaggetjesdag in Scheveningen genoemd. Dat was op zaterdag 1 juni 2002. 2002 06-01 0820-0844 onbekend - NCRV-R22e programma blijft voor mij onbekend.Groet, Bertus
Geplaatst 14 uur geleden14 u. 15 uur geleden zei Roel Dickse:Uit het archief van Ton van Draanen, vers van de recorder: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren R2-20020000-Onbekend-24min Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren R2-20050000-Onbekend-5minKan iemand deze uitzoeken?De tweede opname is Jacques Kloters met De Sandwich.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 1 uur geleden zei radiofan:Bij de eerste hoor ik duidelijk de stem van Bert Kranenbarg.Er was een interview met een platenbaas over een single van Gerard Joling en hij sloot af met het noemen van de voornaam van de presentator en dat is Sjors.Volgens mij is het Sjors Frohlich. En verder heette het programma Plaza.De datum die Bert hierboven noemde klopt. En dan kom je op:NCRV Radio 2 20020601 0820-0844 Sjors Frohlich Plaza12 uur geleden zei rauhfaser:De tweede opname is Jacques Kloters met De Sandwich.Jacques vertelde in de uitzending dat het de verjaardag is van Huub van der Lubbe. En dat is op 3 aprilEn dat is inderdaad een zondag. Tijdvak is onbekend. En dan kom je op:AVRO Radio 2 20050403 Jacques Kloters De sandwich 5 min 1 uur geleden1 u. bewerkt door Gerard van den Ende
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.