Geplaatst 15 uur geleden15 u. Populair bericht Evenals de Radio Veronica opname van 18 December 1968, die ik afgelopen week postte, komt ook deze opname uit een verzameling opnamen van onbekende afkomst. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 15 uur geleden15 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 14 uur geleden14 u. Dank Ben, Niet één van Lex beste programma's. Ik krijg er bijna 'ademnood" van.
Geplaatst 11 uur geleden11 u. Auteur Bedankt voor je reactie, Juul. Ik heb een vraag over een heel ander Radio Veronica programma. Ik ben bezig met de bewerking van een Robbie Dale Top 30 programma waarvan ik vermoed dat het van eind januari 1969 is. Ik vraag me af of die Top 30 op een vaste dag werd uitgezonden, op Zondag, Maandag of Woensdag. Weet jij dat? De eerste plaat, die Robbie draait uit deze Top 30 is Booker T & The MG's met Soul Limbo op nummer 30.EDIT : Ik zie nu dat de Engelse Top 30 op zaterdag van 19:00-20:00 werd uitgezonden. Ik begrijp nu ook dat de laatste nieuwsuitzending op zaterdag om 20:00 werd uitgezonden. De opname, waar ik hierboven naar refereer, staat beschreven op de website van Jan-Fré als uitgezonden op 18 januari 1969. Maar, op basis van de berichtgeving over de vredesbesprekingen in Parijs over Vietnam in het nieuwsbulletin van 20:00, zou dat 25 januari 1969 moeten zijn. 10 uur geleden10 u. bewerkt door Ben
Geplaatst 7 uur geleden7 u. Dag Ben,Wij hebben maar 6 Robbie Dale items. En waar jij over schrijft zit daar niet bij. Maat wellicht heb je hier iets aan?
Geplaatst 7 uur geleden7 u. Ik zie in de donderdag avond programmering vanaf 20.00 uur een programma staan dat made gepresenteerd wordt door Badhrun Karchi. Is dat family van Rajendre Karchi die voor de NOS werkte, Surinaamse programma's? De moeder van Rajendre was mijn schooljuf op Aruba.
Geplaatst 5 uur geleden5 u. Auteur 2 uur geleden zei Juul:Dag Ben,Wij hebben maar 6 Robbie Dale items. En waar jij over schrijft zit daar niet bij. Maat wellicht heb je hier iets aan?Dank je, Juul. Ik zal het programma binnenkort op 't forum zetten. Jouw schema bevestigd dat het programma op zaterdagavond werd uitgezonden van 19:00-20:00.
Geplaatst 4 uur geleden4 u. Ja Ben, "wie wat bewaart heeft wat'..........................Je kan altijd een beroep op mij doen.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 10 uur geleden zei Ben:Bedankt voor je reactie, Juul. Ik heb een vraag over een heel ander Radio Veronica programma. Ik ben bezig met de bewerking van een Robbie Dale Top 30 programma waarvan ik vermoed dat het van eind januari 1969 is. Ik vraag me af of die Top 30 op een vaste dag werd uitgezonden, op Zondag, Maandag of Woensdag. Weet jij dat? De eerste plaat, die Robbie draait uit deze Top 30 is Booker T & The MG's met Soul Limbo op nummer 30.EDIT : Ik zie nu dat de Engelse Top 30 op zaterdag van 19:00-20:00 werd uitgezonden. Ik begrijp nu ook dat de laatste nieuwsuitzending op zaterdag om 20:00 werd uitgezonden. De opname, waar ik hierboven naar refereer, staat beschreven op de website van Jan-Fré als uitgezonden op 18 januari 1969. Maar, op basis van de berichtgeving over de vredesbesprekingen in Parijs over Vietnam in het nieuwsbulletin van 20:00, zou dat 25 januari 1969 moeten zijn.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.