Geplaatst 2 uur geleden2 u. Deze opnamen komen uit het archief van Helmut Slawik. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Ik kan mij herinneren dat we of hier of bij "de buren" al eens in het verleden onze afschuw hebben uitgesproken over deze uitzending. Out had nl te veel op. En Ger Lammens klopt zich op de borst dat hij dat deed. Ger is - was trouwens ook al een dubieuze journalist.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Dat klopt Juul, maar laten we eerlijk zijn, Out dronk natuurlijk graag een glaasje, ook op momenten tijden zijn werkzame leven dat dat niet echt wenselijk was.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Maar dat betekend toch niet dat je zo'n programma moet uitzenden? Daar gaat mijn opmerking over.Wij hebben bij Veronica ook wel eens zoiets bij de hand gehad en toen hebben toen de opname stop gezet.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.