Geplaatst 12 uur geleden12 u. Deze was leuk, de tune van WABC ster Cousin Brucie. Ook was de tune te horen op Veronica maar dan "enigszins aangepast" als "Met Robbert Out"...Henk Kruize
Geplaatst 4 uur geleden4 u. En niet alleen Robbert Out, toen ik begin jaren 90 bij een lokale omroep zat hadden wij in een of andere gouwe ouwe programma ook altijd een zeezender hoekje, daar kwam een fragment van Rob Out voor bij met deze jingle.En daarna hebben een aantal van onze dj's hier een eigen versie van gemaakt.
Geplaatst 4 uur geleden4 u. Willem van Kooten (Joost) bracht de jingle mee na een werkbezoek in NY - USA. Waar hij WMCA en WABC bezocht.
Geplaatst 4 uur geleden4 u. Auteur Doe ik er deze bij, waar ik de opname vandaan heb??? Ik denk van "de buren" jaren geleden."Robbert Out" 21-09-1966 Hits a go go - 1500-1548CD-R "Veronica Zeedijk Disc 2 track-4 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Henk Kruize 4 uur geleden4 u. bewerkt door Henk-Anna Loog
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Hier is ie van onze master ingesproken door heer Out zelf.pixeldrainDVD32-115 kopie.mp3This file has been shared with you on pixeldrain
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.