Geplaatst 10 uur geleden10 u. Wie heeft er het laatste uur van Radio Monique op 25 november 1987? Of weet wat de laatst gedraaide plaat was die dag?
Geplaatst 9 uur geleden9 u. Ik meen dat het Wim de Valk was die toen 18.00-19.00 uur deed. Het was een live uur.De laatste plaat die hij draaide voor 19 uur was dacht ik the Herd met From The Underworld.
Geplaatst 7 uur geleden7 u. Auteur 2 uur geleden zei jan:Ik meen dat het Wim de Valk was die toen 18.00-19.00 uur deed. Het was een live uur.De laatste plaat die hij draaide voor 19 uur was dacht ik the Herd met From The Underworld.Dank je Jan. Ferry meldt net dat Wim dit bevestigd, dus laatste plaat op Monique is daarmee bekend. Hopelijk komt er ooit nog een opname van die dag beschiklbaar.
Geplaatst 7 uur geleden7 u. 51 minuten geleden zei Vincent:Hopelijk komt er ooit nog een opname van die dag beschiklbaar.Vincent, op SMC Audio-Magazine 19 staat een samenvatting van 24 November 1987. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Fijne ZondagHenk Kruize
Geplaatst 5 uur geleden5 u. 1 uur geleden zei Vincent:De laatste uitzenddag was toch 25 november 1987?Aangezien de mast 's nachts was omgevallen lijkt me dat sterk. ;-) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Caroline-19871125-0150-0257-PatBrooks-MastCollapse.mp3 5 uur geleden5 u. bewerkt door Martin1968
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Dan is het opgelost: inderdaad was het Wim de Valk die de 24e het laatste programma van Radio Monique presenteerde. Op Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren is het inmiddels aangepast. Op Wikipedia staat ook een verhaal over Radio Monique, maar daar begin ik niet aan om dat aan te passen. Het kleine stukje tekst wat uiteindelijk over Monique gaat klopt niet echt.De reden voor mijn vraag was het zoeken naar de laatst gedraaide plaat op Radio Monique voor het boek van Ferry Eden. Deze zal over niet al te lange tijd uitkomen. Ben je geintresseerd in het echte volledige Radio Monique verhaal? Dan adviseer ik, als je het nog niet hebt gedaan, om alsnog in te tekenen voor het boek Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren . Scrol op de hoofdpagina helemaal naar beneden.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.