Geplaatst 6 uur geleden6 u. Deze opname komt uit het archief van wijlen Paul van Gelder. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 5 uur geleden5 u. Ik zag laatst dat zijn website nog in de lucht is, met ook nogal wat opnames: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren De vraag is natuurlijk hoe lang dat nog duurt. Maar Ben, jij beschikt over zijn radio-archief? Dat is goed nieuws.
Geplaatst 4 uur geleden4 u. Auteur Dank je, Wil. Ik heb van Sieka zo'n 70 cassettes, waarvan de meeste C120 cassettes zijn, gekregen met opnamen van Geen Tijd en Over de Schutting. Ik zal de komende tijd steeds een aflevering plaatsen.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 4 uur geleden zei Ben:Deze opname komt uit het archief van wijlen Paul van Gelder. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Moet toch wel linksdraaiende yoghurt zijn geweest.Overigens nooit gehoord van deze groep.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.