Geplaatst 1 uur geleden1 u. Op verzoek van user @marcos die me hier een privébericht over stuurde, plaats ik de volgende opnames opnieuw. In januari 2025 maakte ik hier een topic over aan, maar sinds dat is gesloten bij deze opnieuw de opnames in kwestie van deze historische radiodag.Op 2 november 2004 werd er in Amsterdam een schrijver, programmamaker en filmregisseur van zijn fiets geschoten en liggend op het fietspad met een mes afgeslacht. Dat gebeurde door iemand die vond dat diens acties, uitspraken en daden botsten met zijn strenge geloof. Maar, tot dat moment was het een doodgewone uitzenddag. Ook op 3FM.20041102 0900-1000 - AVRO 3FM - Gerard Ekdom - Arbeidsvitaminen Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 20041102 1000-1100 - AVRO 3FM - Gerard Ekdom - Arbeidsvitaminen (Eerste berichtgeving) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 20041102 1100-1200 - AVRO 3FM - Gerard Ekdom - Arbeidsvitaminen Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ook bij Claudia bleef de stemming logischerwijs in mineur, en kwam er mondjesmaat meer informatie binnen. Giel Beelen schuift aan.20041102 1200-1300 - VARA 3FM - Claudia De Breij - Claudia D'r Op Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 20041102 1300-1400 - VARA 3FM - Claudia De Breij - Claudia D'r Op Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.