Geplaatst 1 uur geleden1 u. Was vanmorgen vroeg op en dat is dan een mooie gelegenheid om weer lekker in een boek te duiken, het werd "Way back home - The Graham Gill History", ik lees meestal alleen de "offshore" periode van Graham. Daarna een leuk Graham Gill RNI programma als achtergrond op de pc en dat programma deel ik met jullie. Graham begint weer lekker zingend zijn show.Digitale kopie van "de buren" in 2005 - Mijn archief: CD-R "RNI disc 19 - track 13 en 14" RNI - 31 Maart 1973 - 2200-2300 - Graham Gill Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren RNI - 31 Maart 1973 - 2300-0000 - Graham Gill Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Blijft een leuke tijd, de zeezender periode.....Fijne ZondagHenk Kruize
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 21 minuten geleden zei Henk-Anna Loog:een mooie gelegenheid om weer lekker in een boek te duiken, het werd "Way back home - The Graham Gill History", ik lees meestal alleen de "offshore" periode van Graham Ik heb het boek nooit gelezen, wat vond hij van zijn eerste korte periode in de winter van 1973 op de Mi Amigo en de tweede wat langere periode in de zomer van 1974, toen hij weer voor Radio Caroline ging werken?
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Zojuist zei Robin Westhof:Ik heb het boek nooit gelezen, wat vond hij van zijn eerste korte periode in de winter van 1973 op de Mi Amigo en de tweede wat langere periode in de zomer van 1974, toen hij weer voor Radio Caroline ging werken?Het leest wel leuk weg, maar.... Graham geeft de impressie dat Caroline en RNI hem een beetje als de "ster DJ" zagen. Tuurlijk, Graham was een hele goeie DJ met een goede stem, maar "ster DJ"??? Hij paste beter in het RNI programma dan op Caroline...Ook een mooie passage, in 1967 werkte Graham voor Radio 355 en Lex Harding voor Radio 227, Graham schrijft hierover (pagina 72) "Radio Dolfijn, Lex Harding seemed to be in charge of everything. As a seasoned broadcaster with fourteen years experience in Australia, this Dutch kid out of school throwing his weight around really pissed me off. I decided I'd had enough".... Aldus GrahamHenk 1 uur geleden1 u. bewerkt door Henk-Anna Loog
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Ik vond hem (persoonlijk) maar een matige dj, niet echt op zijn plaats bij Radio Caroline, inderdaad meer geschikt voor het format van RNI.
Geplaatst 57 minuten geleden57 min. 12 minuten geleden zei Robin Westhof:Ik vond hem (persoonlijk) maar een matige dj, niet echt op zijn plaats bij Radio Caroline, inderdaad meer geschikt voor het format van RNI.Inderdaad.
Geplaatst 42 minuten geleden42 min. Dit komt uit de Poptelescoop van 16 Maart 1968. Blijkbaar heeft hij ook het programma "Zorro" gepresenteerd. Ik vraag me af of dat bij de Publieke Omroep was. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Als je op het artikel hierboven klikt kun je 'm in groter formaat lezen.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.