Geplaatst 5 uur geleden5 u. Hallo Leden;tijdens het afspelen van een Jelle Boonstra Tape Veronica Tunesstuite ik op een 2 tal vreemde tracs vermoed de eerste van Elly en Rikkert?en de ander tune gebruikt voor een spot actie Eemeroord”weet iemand de titel van deze tracken 3 helemaal geen ideeheb op Shazam gezocht maar geef niks aanjohan Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 4 uur geleden4 u. bewerkt door johan1
Geplaatst 4 uur geleden4 u. Dit valt toch wel een beetje onder de basiskennis m.b.t. Radio Veronica C.V.Actie Eemeroord, uit den treure beschreven op de website en diverse verzamel LP's van Veronica.Tweede track volgens mijn gegevens Dick Hyman met Four duets in odd meter. 4 uur geleden4 u. bewerkt door Harm
Geplaatst 4 uur geleden4 u. Auteur 45 minuten geleden zei attrapeur de mouche:De tweede is van kid baltan en Tom disseveld.Mvgwas toch Dick Hyman met Four duets in odd meter.
Geplaatst 3 uur geleden3 u. 1 uur geleden zei Harm:Dit valt toch wel een beetje onder de basiskennis m.b.t. Radio Veronica C.V.Actie Eemeroord, uit den treure beschreven op de website en diverse verzamel LP's van Veronica.Tweede track volgens mijn gegevens Dick Hyman met Four duets in odd meter.Inderdaad Harm,Sommige mensen, waaronder Johan, zijn te beroerd om even research te plegen. Zo moeten het in hapklare brokken op gediend krijgen. Voor Johan1, lees even op onze website. 3 minuten geleden3 min. bewerkt door Juul Naam Johan juist geschreven
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Auteur Beste Harm en Juulvoordat ik de vraag stel om div tunes raadpleeg ik natuurlijk div side'svooral de info van hans knot is hier een goede keuze de vraag om alleen de titel of soms artiest is voor vaak onbekend vandaar de oproep dus geen tracks die mix ik zelf uit wet betreft de Eemeroordwerden 2 tracks gebruikt Ekseption - Canvas en Earth and fire met ruby is the one maar de riedeltjes die op de jelle boonstra tape staan zijn helemaal anders vandaar de oproepjohan
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 27 minuten geleden zei Juul:Sommige mensen, waaronder Johan, zijn te beroerd om even research te plegen. Zo moeten het in hapklare brokken op gediend krijgen. Voor John, lees even op onze website.*ZUCHT*
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Ik ken het album met elektronische muziek van Dick Hyman uit 1969 (het staat in zijn geheel op Spotify), maar het laatste muziekje van Johan ('Veronica 3', m.b.t. de reclame voor de Technische Handelsonderneming Verweij) is mij onbekend. 2 uur geleden2 u. bewerkt door Will Stevens
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 50 minuten geleden zei johan1:Beste Harm en Juulvoordat ik de vraag stel om div tunes raadpleeg ik natuurlijk div side'svooral de info van hans knot is hier een goede keuzede vraag om alleen de titel of soms artiest is voor vaak onbekend vandaar de oproepdus geen tracks die mix ik zelf uitwet betreft de Eemeroordwerden 2 tracks gebruikt Ekseption - Canvasen Earth and fire met ruby is the onemaar de riedeltjes die op de jelle boonstra tape staan zijn helemaal anders vandaar de oproepjohanEn de derde die voor Eemeroord werd gebruikt is van Elly & Rikkert - Godin van de Liefde.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Goededag Will,op yoetjoep de versie Dick Hyman met Four duets in odd meter. op ongeveer 2.40 de intro televerse reclameJohanen Powermusic,dank voor de oplossing maar tijdens het afluisteren van dit nummer komt het stukje niet voordeze track gaf Shazam ook aan ik blijf toch nog verder zoekenjohan 1 uur geleden1 u. bewerkt door johan1
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Dank vele kende ik al en meteen het hele album er even bij gepakt van Dick Hyman . Veel herkenning dus ..
Geplaatst 43 minuten geleden43 min. 2 uur geleden zei Juul:Inderdaad Harm,Sommige mensen, waaronder Johan, zijn te beroerd om even research te plegen. Zo moeten het in hapklare brokken op gediend krijgen. Voor John, lees even op onze website.John = Johan1…
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.