Geplaatst 8 uur geleden8 u. 16 uur geleden zei Juul:Gebruik je ook een MAC ?Ha Jull,Hier ook een iMac-gebruiker (Tahoe 26.5.1) en met de laatste versie van FF kan ik het filmpje gewoon zien, zonder eerst iets in- of uitgeschakeld te hebben.Groet Cas.
Geplaatst 6 uur geleden6 u. Ik heb op m'n MACBook - Air nog geen Tahoe gedaan. Vind ik nog een beetje eng....................
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Op 10-6-2026 om 20:07 zei Andree:luister goed wat Hulten op 4'27 zegt over orde in de ether, en dat zij ( politiek ) willen weten wat er wordt uitgezonden, klinkt in mijn oren dat de politiek toen met propaganda en mogelijk censuur WimOp 10-6-2026 om 20:07 zei Andree:luister goed wat Hulten op 4'27 zegt over orde in de ether, en dat zij ( politiek ) willen weten wat er wordt uitgezonden, klinkt in mijn oren dat de politiek toen met propaganda en mogelijk censuur bezig was.En er is helaas nog steeds niks veranderd wat dat betreft...Wim 2 uur geleden2 u. bewerkt door Sapuripong
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Ik kan het openen en zien met mijn Firefox115, eerst wel even een paar scriptjes toestaan. Het geluid is eerst afwezig, na korte tijd heel zacht. Ik moet alles keihard zetten om iets te horen.Die interviewer houdt de microfoon een meter van de mensen af. Had hij nog een cursusje nodig?Rink
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.