Geplaatst 23 juni23 jun Populair bericht Uitgebreid artikel over zeezenders in Amerika, voornamelijk Radio Free America van een hele rechtse dominee.Gaat ook over Europa en Nederland/Veronica, Jelle Boonstra wordt geciteerd. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 24 juni24 jun Tja, ik ook Henk. Maar ja Allan is tegenwoordig de eigenaar van WBCQ.Maar goed ter compensatie: Rob V. 24 juni24 jun bewerkt door de redactie YouTube link vervangen voor de 'delen' link van de video om hem zichtbaar te maken.
Geplaatst 24 juni24 jun Populair bericht Interessant item, Ruud. Dank. Ik heb deze opname al een flinke tijd in de verzameling. Past goed bij dit item: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren RadioFreeAmerica-19730919-CarlMcIntire.mp3
Geplaatst 27 juni27 jun Hans Knot heeft ooit de oudste zeezenders beschreven. Die schepen waren gestart om de drooglegging te omzeilen buiten de territoriale wateren van de US. Dan kon er ook wel een radiozender aan boord, vooral om de passagiers te vermaken met muziek.Ik heb even geen betere link:< Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren >Rink
Geplaatst 27 juni27 jun Wat ik ook wel een beetje mis zijn de dutch west indie's waren daar ook piraten actief, zoals wij die in Nederland kenden?
Geplaatst 27 juni27 jun Auteur Je bedoelt Ned Antillen.Daar gewoond, nooit iets van piraten gehoord. Er is daar gewoon commerciele omroep, dus waarom zou je piraatje spelen.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.