Geplaatst 23 juni23 jun Populair bericht Prachtige beelden! Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 24 juni24 jun Inderdaad prachtige beelden van één van Nederlands meest geliefde radioprogramma's. Dank je voor het delen. Ik herinner me een uitzending van Remmers Ontmoet uit 1982 waarin hij praat met André. Hierbij zie je ook beelden uit diezelfde studio waarin je André en Ferry aan het werk ziet om een DVM show op te nemen en Remmers zit op de achtergrond mee te kijken.
Geplaatst 24 juni24 jun Auteur Die show met Remmers, je bedoelt deze vermoed ik (vanaf 27:36) :Ik moet deze zelf ook nog ergens op een videoband (ik dacht Betamax) hebben.
Geplaatst 25 juni25 jun 21 uur geleden zei Ben:Die show met Remmers, je bedoelt deze vermoed ik (vanaf 27:36) :Ik moet deze zelf ook nog ergens op een videoband (ik dacht Betamax) hebben.Ja, dat is 'em inderdaad. Mooie uitzending met verder ook nog beelden van het maken van André derde film "De Boezemvriend".
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.