July 1Jul 1 Een paar uur geleden gebeurde dit in NYC. Levens gevaarlijk met al die RTV antennes .........................
July 2Jul 2 In 1968 heb ik Fotoos gemaakt van de antenne, s vd Empire State Building. Iedereen fotografeerde naar beneden vanaf de 102e verdieping, ik naar boven. Helaas zijn de Fotoos in een opruim woede door mijn ouders weggegooid, samen met andere herinneringen aan een reis door de VS. De ESB was toen het hoogste gebouw in NYC, we zagen vanaf daar de Twin Towers in aanbouw . Op 9/11 was een historische TV zender vanaf Empire State Building als eerste en enige weer in de lucht om de New Yorkers van info te voorzien.
July 2Jul 2 Op deze video van ABC kun je zien dat de man de vrouw ten huwelijk vraagt.WAARSCHUWING: hele enge beelden, want ze gebruiken op 450 meter hoog in de top van de antennemast geen enkel touw of security item, ze lopen gewoon los, Ik kreeg er kippevel van.en ze geven elkaar ook nog een kusje....:Rink Edited July 2Jul 2 by de redactie YouTube url vervangen door de YouTube delen link om flim zichtbaar te maken.
July 2Jul 2 Die allerhoogste antenne's met de dubbele V vorm zijn volgens mij VHF band 1 antenne's, voor TV kanaal 2 t/m 6 (NTSC) Dat zijn de oudste antenne]s die in gebruik zijn genomen, deze werden ook gebruikt op 9/11In Lopik was ook zo'n antenne voor kan 4 (CCIR)