Geplaatst 10 juli10 jul Populair bericht De allereerste testuitzendingen van SRE waren op 355 meter en die van Britain Radio op 227 meter, kort daarna switchen de stations van golflentes en komt SRE op 227 meter en Britain op 355 meter. In 2003 heb ik deze opname via "de buren" verkregen en staat bij mij op CD-R "Sixies disc-2 track-12". De precieze datum is mij niet bekend, misschien herkent een van de forumleden deze opname en weet de juiste datum. Het programma was plaatje-jingle-plaatje, en vooral Radio Caroline jatte al snel het hele jingle pakket en verknipte ze tot Caroline jingle, lekker goedkoop aan zo'n PAMS pakket gekomen dus.Swinging Radio England - Mei 1966 - Testuitzending op 355 meter Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Fijne VrijdagHenk Kruize
Geplaatst 10 juli10 jul Populair bericht 3 hours ago, Henk-Anna Loog said:De allereerste testuitzendingen van SRE waren op 355 meter en die van Britain Radio op 227 meter, kort daarna switchen de stations van golflentes en komt SRE op 227 meter en Britain op 355 meter. In 2003 heb ik deze opname via "de buren" verkregen en staat bij mij op CD-R "Sixies disc-2 track-12". De precieze datum is mij niet bekend, misschien herkent een van de forumleden deze opname en weet de juiste datum. Het programma was plaatje-jingle-plaatje, en vooral Radio Caroline jatte al snel het hele jingle pakket en verknipte ze tot Caroline jingle, lekker goedkoop aan zo'n PAMS pakket gekomen dus.Swinging Radio England - Mei 1966 - Testuitzending op 355 meter Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Fijne VrijdagHenk KruizeBeste Henk,After listening to the recording, I consulted Jan-Fre's Index and found this listing.1966.05.03 10:33-10:50 Eerste testuitzending – Ron O’QuinnTestsignaalYellow rose of Texas – Mitch MillerDon’t bring me down – Eric Burdon & The AnimalsThe pied piper – Chrispian St PetersSuibsitute – The WhoEerste mededeling (Ron o’Quinn) (10:46)Monday Monday – Mamas & Papas (01) (10:49)When a man loves a woman – Percy Sledge 1966.05.03 15:30-15:35 Radio England Rick RandellIt hurts to be in love – Gene PitneyHere comes the night - ThemMr tambourine man – The Byrds (01) 1966.05.04 15:07-15:13 Radio England Ron O’QuinnAnd I love her – Paul & Barry Ryan (30) (15:07)Hey girl - Small Faces (15) (15:09)Walking with my angel – Hermans Hermits (15:12)Water – Geno Washington & Ram Jam Band (15:14)Sloop John B – Beach boys 1966.05.04 16:25-16:35 Swinging Radio England Test Rick RandellNothing comes easy – Sandie Shaw (16:26)Look before you leap – Dave Clark Five (16:28)Don’t bring me down – Eric Burdon & The Animals (16:32)Elusive butterfly – Bob Lind1966.05.05 15:33-15:53 Swinging Radio England Test Jerry SmithwickSomeday one day – The Seekers (28) (15:35)The Everly Brothers welcome SRESurrender your love – The CarrollsRainy day women # 12 & 35 – The Spencer Davis Group (15:41)Somebody help me – Spencer Davis Group (15:43)Pretty flamingo – Manfred Mann (02) (15:44)Oproep voor reception reportsI’ll be doggone - Marvin GayeWhen a man loves a woman – Percy Sledge 1966.05.05 16:08-16:20 Radio England Ron O’QuinnHold tight – Dave Dee, Dozey, Beaky, Mick & Tich (16:11)True love ways – Peter & Gordon (16:13)Request for reception reportsQuick before they catch us – Paddy & Klaus and Gibson(16:16)Soul and inspiration – Righteous BrothersRequest for reception reports (16:20)Monday, Monday – The Mamas & the Papas (01) (16:22)Look before you leap – Dave Clark Five (38) (16:25)Please don’t bring me down – The Animals (16:29)Outro Ron o’ QuinnAlfie – Cilla Black (16:32)Intro Jerry SmithwickHello this is Roy OrbisonCome see about me – The Supremes (16:35)Nothing comes easy – Sandie Shaw (16:37)Request for reception reportsCan’t live with you, can’t live without you – The MindbendersSome of the listings may have been shortened, but they are definitely Tuesday 3rd to Thursday 5th May 1966. Thanks to Jan-Fre for the info.Mvg,John C
Geplaatst 10 juli10 jul Auteur 30 minuten geleden zei JOCOOLE:Mvg,John CThanks a lot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GreetingsHenk Kruize
Geplaatst 10 juli10 jul Heel leuk Henk. DankGreat John, you did a excellent job. Thanks a lot, kind regards Eric 10 juli10 jul bewerkt door Eric
Geplaatst 10 juli10 jul 8 uur geleden zei Henk-Anna Loog:De allereerste testuitzendingen van SRE waren op 355 meter en die van Britain Radio op 227 meter, kort daarna switchen de stations van golflentes en komt SRE op 227 meter en Britain op 355 meter. In 2003 heb ik deze opname via "de buren" verkregen en staat bij mij op CD-R "Sixies disc-2 track-12". De precieze datum is mij niet bekend, misschien herkent een van de forumleden deze opname en weet de juiste datum. Het programma was plaatje-jingle-plaatje, en vooral Radio Caroline jatte al snel het hele jingle pakket en verknipte ze tot Caroline jingle, lekker goedkoop aan zo'n PAMS pakket gekomen dus.Swinging Radio England - Mei 1966 - Testuitzending op 355 meter Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Fijne VrijdagHenk KruizeDank je wel Henk. En de anderen voor de juiste duiding.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.