Geplaatst 11 juli11 jul Populair bericht Uit de collectie van Ad Couwenberg zijn dit de tapes 1 en 3 uit de Don Allen Tape Library. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren De scan van de tape doos: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren De pdf met het overzicht van de hele tape library vind je hier : https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/75545-the-tape-library-of-don-allen-caroline-north-sre-jingles/#findComment-249957
Geplaatst 13 juli13 jul Auteur Ik snap niks van die twee woorden posting, Douwe 😁 Misschien kun je in wat meer woorden beschrijven wat je probeert duidelijk te maken? 13 juli13 jul bewerkt door Ben
Geplaatst 13 juli13 jul Ik begrijp het wel.correctie van de achternaam van Adje onderschrift "........niet administratie" (dat klopt dus ) hi 13 juli13 jul bewerkt door Juul
Geplaatst 13 juli13 jul Auteur Dank je Juul, nou begrijp ik 't. Ik ben dan ook geen lid van de "rode potlood" divisie 😁🤣 Overigens is het denk ik helemaal niet zo gek dat Don Allen, een Engels sprekende, burg schrijft in plaats van berg. Fonetisch geschreven dus 😉
Geplaatst 13 juli13 jul Dat noemen we "omgekeerde bewijsvoering".....................Maar ja, Ik ben daar ook "fel" op. Mijn achternaam wordt ook erg vaak verkeerd geschreven.
Geplaatst 13 juli13 jul Auteur 2 uur geleden zei Juul:Dat noemen we "omgekeerde bewijsvoering".....................Ik noem dat "begrijpend lezen" 😉Wat ik me eigenlijk afvraag is hoe bijzonder deze jingles zijn of dat iedereen deze al had? 13 juli13 jul bewerkt door Ben
Geplaatst 13 juli13 jul 2 uur geleden zei Ben:Ik noem dat "begrijpend lezen" 😉Wat ik me eigenlijk afvraag is hoe bijzonder deze jingles zijn of dat iedereen deze al had?De meeste kende ik wel maar de happy birthday dingetjes niet allemaal
Geplaatst 15 juli15 jul Op 13-7-2026 om 09:31 zei Ben:Dank je Juul, nou begrijp ik 't. Ik ben dan ook geen lid van de "rode potlood" divisie 😁🤣 Overigens is het denk ik helemaal niet zo gek dat Don Allen, een Engels sprekende, burg schrijft in plaats van berg. Fonetisch geschreven dus 😉Mijn oog viel er op :-)
Geplaatst 16 juli16 jul Auteur 21 uur geleden zei Albatrosstudio:Mijn oog viel er op :-)Ik begrijp 't. Tot nu toe stopte ik voor mijn doen best wel veel energie in "administratie" maar als dat leidt tot ongelukken als vallende ogen dan kan ik er maar beter mee stoppen. Voorkomen is beter dan genezen!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.